اعتراض کاربران از داغ شدن کنسول PS5 در زمان انجام بازی Final Fantasy 16

برخی از کاربران از مشکلات فنی بازی «فاینال فانتزی ۱۶» (Final Fantasy 16) روی کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) خبر داده‌اند. آن‌ها گزارش می‌دهند کنسول PS5 در زمان اجرای این بازی داغ می‌شود.

انتشار بازی Final Fantasy 16 موفقیت‌های زیادی را برای استودیو «اسکوئر انیکس» (Square Enix) به دست آورده است اما به نظر می‌رسد این بازی فشار زیادی را روی کنسول PlayStation 5 می‌آورد. بنابر گزارش وب‌سایت Push Square، بازی Final Fantasy 16 در زمان اجرا باعث کرش کامل کنسول و داغ شدن PS5 می‌شود. در صورتی که کاربران از یک مد گرافیکی (رزولوشن بالای ۳۰ فریم بر ثانیه) استفاده کنند، ممکن است در یک سکانس خاص با این معضل مواجه شوند.

راه‌حل مشکل داغ شدن کنسول PS5 در زمان انجام بازی Final Fantasy 16

با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد مشکل داغ شدن کنسول به علت تجمع گرد و غبار نیست. بنابراین، بازیکنان گمان می‌کنند ایراد از خود بازی «فاینال فانتزی ۱۶» باشد. اما استودیو «اسکوئر انیکس» (Square Enix) هنوز نسبت به این مسئله واکنش نشان نداده است. وب‌سایت Push Square به کاربران پیشنهاد استفاده از حالت پرفورمنس (Performace Mode) برای تجربه بازی ارائه کرده است.

داغ شدن کنسول در بازی Final Fantasy 16

بازی Final Fantasy 16 یک تجربه نقش‌آفرینی بدون انجام مبارزات نوبتی است و شخصیت «کلایو» می‌تواند به همراهان خود یک سری دستورات ویژه بدهد. داستان بازی در «والیستیا» (Valisthea) اتفاق می‌دهد و درگیری قلمروهای متفاوت بر سر جمع‌آوری «کریستال‌های مادر» (Mothercrystals) را روایت می‌کند. بازیکنان کنترل شخصیت «کلایو رزفیلد» (Clive Rossfield) را برعهده می‌گیرند و طی سفر خود، به دنبال دومین Eikon of Fire هستند که حادثه غم‌انگیز را در گذشته رقم زده است.

عنوان Final Fantasy 16 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) قابل دریافت است. گفتنی است نسخه کامپیوتر شخصی (PC) این بازی در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.