اظهار نظر ایلان ماسک در مورد موجودات فضایی: هیچ موجودی تاکنون مشاهده نشده است

6021598

ایلان ماسک به عنوان مالک اسپیس ایکس و دارای ۶ هزار ماهواره در مدار زمین در مورد موجودات فضایی می‌گوید تاکنون مدرکی مبنی بر وجود این بیگانگان در زمین مشاهده نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک مالک اسپیس ایکس اخیراً در مورد وجود موجودات فضایی اظهار نظر کرده و گفته است تاکنون مدرکی مبنی بر وجود بیگانگان در زمین با توجه با وجود ۶۰۰۰ ماهواره در مدار دیده نشده است.

پیش از این وی بارها در زمینه فرازمینی‌ها صحبت کرده است. ایلان ماسک در سال ۲۰۱۸ در توییت خود گفته بود در حال حاضر معلوم نیست آیا ما تنها تمدن موجود و قابل رویت در جهان هستیم یا خیر. وی در پست جدید خود در شبکه اجتماعی ایکس گفته است هنوز مدرکی مبنی بر وجود موجودات فضایی دیده نشده و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره دور زمین اگر مدرکی در این زمینه وجود داشت تاکنون قابل مشاهده بود.

ایلان ماسک در سال گذشته نظریه فیزیکدان مشهور انریکو فرمی را مورد انتقاد قرار داده و در مورد عدم کشف موجودات فضایی توسط انسان‌ها گفته بود: بدترین بخش از پارادوکس فیزیکدان فرمی این است که هیچ بیگانه‌ای وجود ندارد.

وی حتی با نظریه وجود موجودات فضایی در کره زمین در گذشته نیز مخالف است. این نظریه می‌گوید موجودات فضایی برای مدت زیادی در کره زمین حضور داشته و برخی از شواهد آنها نیز در اقیانوس و در زیر زمین نیز قابل مشاهده است. ماسک با این نظریه‌ها مخالف بوده و در پاسخ به نظریه‌های مورد نظر چنین اظهار نظری را بیان کرده است.

ماسک با علاقه بسیار زیاد به اکتشافات فضایی اهداف اسپیس ایکس را نیز همراه شخصی خود قرارداد است. ماسک قصد دارد در پایان پروژه  ۴۲۰۰۰ ماهواره استار لینک را در مدار قرار داده و برنامه‌های مشخصی نیز برای سفر و اسکان افراد در سیاره مریخ دارد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.