اظهارات جرمی رنر در رابطه با بهبودی پس از سانحه اخیر و بازگشت به عرصه بازیگری

اظهارات جرمی رنر در رابطه با بهبودی پس از سانحه اخیر و بازگشت به عرصه بازیگری

جرمی رنر (Jeremy Renner)؛ بازیگر نقش هاکای در دنیای سینمایی مارول آماده بازگشت به عرصه بازیگری است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:جابه‌جایی شخصیت‌های فیلم The Marvels ریشه در کمیک‌های شزم داردروش مشترک دو کاپیتان مارول
جابه‌جایی شخصیت‌های فیلم The Marvels ریشه در کمیک‌های شزم داردجابه‌جایی شخصیت‌های فیلم The Marvels ریشه در کمیک‌های شزم دارد

او قرار است تا حدود یک هفته دیگر، یعنی تنها چند روز پس از سالگرد سانحه خطرناکی که از سر گذراند باری دیگر به هنرنمایی در سریال Mayor of Kingstown بازگردد.

او در رابطه با بازگشت به فصل سوم این سریال گفت: «سال فوق‌العاده شلوغی بود و فکر می‌کنم که آماده هستم. فکر می‌کنم به اندازه کافی قوی هستم. خواهیم دید. منظورم این است که یک هفته دیگر برمی‌گردم و تمام تلاشم را می‌کنم».

رنر همچنین کار روی آلبوم موسیقی خود به نام Love and Titanium را شروع کرده است. این آلبوم که با الهام از روند بهبودی او ضبط شده، در ماه ژانویه از راه می‌رسد و اولین سینگل یا تک‌آهنگ آن Wait نام دارد.

جرمی رنر در سریال Mayor of Kingstownجرمی رنر در سریال Mayor of Kingstown

رنر در این رابطه گفت: «موسیقی همیشه برای من جذاب و شفابخش بوده است. این بیشتر روایتی از زندگی و مرگ و روند بهبودی سال گذشته است. بنابراین این بیشتر شبیه به یک ژورنال است و شامل موسیقی با ژانرهای مختلفی می‌شود».

او گفت تابستان سالی که گذشت را به طور جدی روی ساخت آلبوم کار کرده و نوشتن آهنگ‌های مختلف با دوستانش واقعا روی بهتر شدن او تاثیر مثبتی داشته است.

جرمی رنر سال پیش به دنبال حادثه مربوط به شرایط آب و هوایی و برف روبی، دچار سانحه‌ای شد که اوضاع وخیمی را برای او رقم زد. حال به‌نظر می‌رسد او توانسته هم از لحاظ جسمی و از لحاظ روحی آن دوران سخت را پشت سر بگذارد و باری دیگر به فعالیت هنری‌اش ادامه دهد.


مطلب پیشنهادی:۹ هویت متفاوت کانگ فاتحیک شخصیت با چندین هویت
۹ هویت متفاوت کانگ فاتح۹ هویت متفاوت کانگ فاتح


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتویونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.