اطلاعیه همراه اول درخصوص بسته‌های اینترنت جدید و متنوع با افزایش تعرفه حداکثر ۳۴ درصدی

همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای از اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی و متنوع‌تر شدن این بسته‌ها خبر داد. این اصلاح قیمت، پس از شش سال ثبات تعرفه، با افزایش حداکثر ۳۴ درصدی همراه بوده است.

در اطلاعیه همراه اول، ضمن اشاره به فشار قابل‌توجه بار تورمی ایجاده شده در چند سال‌ گذشته، به بروز مشکلات جدی در صورت عدم اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی اشاره شده است. همراه اول تصریح کرده است که علی‌رغم تمام تلاش‌های خود برای نگهداری و ارتقاء شبکه ارتباطی، ثابت ماندن بیش از این قیمت بسته‌های اینترنت همراه، می‌توانست، به رکود صنعت ارتباطات و افت قابل‌توجه کیفیت شبکه ارتباطی بینجامد.

همراه اول، بزرگترین اپراتور کشور، ساخت و تجهیز سایت‌های جدید، نگهداری و ارتقاء سایت‌های موجود و توسعه فناوری‌های جدید نظیر شبکه ۵G را نیازمند سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی دانسته و خاطرنشان کرده است که بخشی از این سرمایه‌گذاری از محل فروش بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه تامین می‌شود.

در این اطلاعیه، همچنین به این نکته اشاره شده است که صنعت ارتباطات کشور نه تنها هیچ یارانه‌ای دریافت نمی‌کند، که با شرایط سخت موجود، بار توسعه شبکه و انتظارات توسعه‌ای در این بخش را نیز بر دوش می‌کشد.

جزئیات افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت و بسته‌های اینترنتی جدید اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول دو جدول را منتشر کرده است که یکی از آنها مقایسه قیمت بسته‌های اینترنتی این اپراتور در قبل و بعد از اصلاح و افزایش قیمت‌ها است و جدول بعدی مربوط به بسته‌های جدید همراه اول است که به گزارش روابط عمومی همراه اول، باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران این اپراتور اضافه گردیده است که به شرح زیر است:

5641234656651487799954

نظر شما چیست؟ افزایش قیمت‌های این اپراتور را چگونه می‌بینید؟ نظرتان درباره بسته‌های جدید این اپراتور چیست؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.