اطلاعات مربوط به زمان عرضه رسمی حلقه هوشمند سامسونگ فاش شد

حلقههوشمندسامسونگ گلکسیرینگ

فایل مربوط به اپلیکیشن حلقه هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Wearable نشان می‌دهد این گجت پوشیدنی به زودی توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای مربوط به حلقه هوشمند سامسونگ در فوریه امسال منتشر شده بود. هنوز جزئیات دقیق در مورد حلقه‌های هوشمند گلکسی سامسونگ منتشر نشده است اما اطلاعات اخیر نشان می‌دهد احتمالاً تاریخ عرضه این محصول نزدیک است.

تبلیغات

یک کاربر در انجمن آنلاین کره‌ای‌ها گزارشی را در مورد آیکون‌های حلقه مانند در اپلیکیشن Galaxy Wearable شناسایی و منتشر کرد. در این تصاویر طراحی مربوط به حلقه هوشمند چندان واضح و مشخص نیست اما می‌توان تا حدودی برخی طراحی‌های آن را مشاهده کرد. کالبد شکافی فایل مربوط به این برنامه نیز محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی رینگ را نشان می‌دهد. نام مربوط به این فایل همان نام تجاری ثبت شده توسط سامسونگ در اوایل سال جاری است. همچنین علامت تجاری مربوط به دستگاهی با نام دستگاه هوشمند برای اندازه‌گیری شاخص‌های سلامت و یا خواب با طراحی حلقه ثبت شده است. همچنین بررسی این کدها ویژگی‌هایی را نشان می‌دهد که احتمالاً در آینده قرار است به برنامه یا سرویس خاص دیگری نیز اضافه شود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.