اطلاعات جدیدی از حالت Death Race بازی Rocket Racing لیک شد

توسط

در

حالت جدیدی که شاید اوایل سال ۲۰۲۴ از راه برسد

اطلاعات جدیدی از حالت Death Race بازی Rocket Racing لیک شد

دیتاماینر قدیمی فورتنایت، BeastFNCreative، جزئیات جدیدی در مورد حالت مسابقه مرگ در Rocket Racing در توییتر فاش کرده است.

<!–

–>

او ادعا می‌کند که Death Race دارای یک هدف جدید است که در آن بازیکنان با قرار دادن انواع اشیاء مرگبار، مسیر را سخت‌تر می‌کنند. توییت به طور خاص به میخ‌ها اشاره می‌کند، اما این حالت می‌تواند شامل هر چیزی باشد که به بازیکنان اجازه می‌دهد دیگران را به دیوارها بکوبند.

اطلاعات جدیدی از حالت Death Race بازی Rocket Racing لیک شد - ویجیاتواطلاعات جدیدی از حالت Death Race بازی Rocket Racing لیک شد - ویجیاتو

کاربر توییتر و افشاگر قابل اعتماد @iFireMonkey نیز در ماه سپتامبر این حالت را شناسایی کرده بود اما در آن زمان جزئیات بیشتری در مورد Death Race نداشت. این حالت به سادگی به عنوان یک پلی‌لیست برای “Del Mar” شناخته می‌شد، قبل از اینکه به طور رسمی تایید شود Rocket Racing است.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهبرداشتی کمدی از یک بازی ویدیویی
نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهنقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیده

با این حال، @iFireMonkey بعدا یک نقشه Wedge ناتمام را برای Death Race در اوایل این ماه پیدا کرد. او تصویری از نقشه را از طریق توییتر، در میان دیگر نقشه‌های اصلی گیم‌پلی، منتشر کرد.

@BeastFNCreative به لطف SpushFNBR@، ویدئوی نقشه Wedge در حال پیشرفت را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

طرفداران حدس می‌زنند که حالت Death Race ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود. سازندگان رسما برنامه‌های بزرگی را برای فصل اول در Rocket Racing اعلام کرده‌اند.

این فصل در ماه‌های ابتدایی ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و شامل «لیدربوردهای اسپیدران، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر [و] آهنگ‌های ساخته‌ شده توسط سازندگان» خواهد بود. اضافه شدن آهنگ‌ها مطمئنا مکمل حالت مسابقه مرگ است که در آن بازیکنان می‌توانند موانع خود را اضافه کنند.

اما به نظر می‌رسد طرفداران در مورد حالت Death Race کمی اختلاف نظر دارند چرا که از حالت‌های سنتی بازی کارتینگ دور می‌شود. برخی از بازیکنان امیدوار هستند که ایده‌های کلاسیک را در Rocket Racing ببینند. باید منتظر آینده ماند.


مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ماجرای ویدیوی I Feel Fantastic | این عروسک واقعا زنده شده؟

پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - ویجیاتوپلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.