اطلاعات جدیدی از بازی Project 007 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بازی Project 007 منتشر شد

همانطور که می‌دانید استودیو IO Interactive، سازنده سری Hitman، روی Project 007، بازی جدید جیمز باند (James Bond)، کار می‌کند و اکنون اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است. 

<!–

–>

مجله Edge به تازگی با هاکان آبران (Hakan Abran)، مدیرعامل IO Interactive، مصاحبه‌ای داشته و درباره پروژه‌های فعلی استودیو صحبت کرده است. Project 007 قرار است ساختار خطی‌تری نسبت به Hitman داشته باشد و استودیو بازی جدید جیمز باند را بهترین فانتزی جاسوسی ممکن می‌داند. 

در ین مصاحبه همچنین اشاره شده است که بازی ۰۰۷ از اهداف مرگبار مامور ۴۷ دور می‌شود و بیشتر با یک عنوان اکشن طرف هستیم. داستان بازی قرار است کاملا جدید باشد که بر اساس هیچکدام از فیلم‌ها و بازیگران جیمز باند نخواهد بود. با این وجود شخصیت اصلی بازی بیشتر شبیه دنیل رکیگ است تا یک بازیگر قدیمی‌تر مثل راجر مور. 

بازی 007 بازی 007

استودیو IO Interactive کار روی Project 007 را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است، اما انتظار عرضه آن تا سال ۲۰۲۵ را نباید داشت. این توسعه دهنده همچنین به صورت همزمان روی یک بازی فانتزی نیز کار می‌کند که بر اساس شایعات شاید در انحصار ایکس باکس سری ایکس/اس قرار داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از هیچکدام از پروژه‌های این استدیو در دسترس قرار ندارد.

Project 007 برای پی‌سی‌، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد.


بررسی بازی الن ویک ۲

اطلاعات جدیدی از بازی Project 007 منتشر شد - ویجیاتواطلاعات جدیدی از بازی Project 007 منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.