اطلاعات جدیدی از بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد

اسکوئر انیکس ریمیک بازی کلاسیک فاینال فانتزی ۷ به یک سه‌گانه تبدیل کرده که قسمت دوم آن Final Fantasy 7 Rebirth نام دارد.

پس از عرضه فاینال فانتزی ۱۶ در آینده نزدیک برای پلی استیشن ۵، اسکوئر انیکس دوباره روی Final Fantasy 7 Rebirth تمرکز خواهد کرد. اکنون ناوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان پارت دوم این بازسازی، با انتشار پستی در توییتر جزئیات مهمی را با طرفداران به اشتراک قرار داده است. 


مطلب پیشنهادی:چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شددر کنار رونمایی از تاریخ عرضه
چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شدچند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد

بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای یک دنیای گسترده و چند وجهی است که بازیکنان برای ماجراجویی در آن آزادی عمل بسیار زیادی خواهند داشت. شما داستان‌های متفاوتی را در این قسمت تجربه می‌کنید و همچنین بازی کمتر از قبل خطی خواهد بود. باید اشاره کنیم که این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد. 

بازی Final Fantasy 7بازی Final Fantasy 7

این احتمال وجود دارد که پارت دوم این سه‌گانه چهار روز دیگر در مراسم Summer Game Fest حضور داشته باشد. ناوکی هاماگوچی همچنین روز پیش نیز اعلام کرده بود که توسعه بازی به آرامی و طبق برنامه پیش می‌رود. انتظار می‌رود از مکانیک‌های جدید گیم‌پلی معرفی‌شده در Final Fantasy 7 Remake Intergrade نیز برای ساخت دنباله استفاده شود.

Final Fantasy 7 Rebirth به طور انحصاری برای PS5 در حال توسعه است و احتمالا در زمستان ۲۰۲۳ به بازار منتشر می‌شود. همچنین در همین حال کار بر روی آخرین قسمت سه گانه بازسازی فاینال فانتزی ۷ نیز در حال انجام است.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا


بازی اسپایدرمن ۲ – تمام رازها و تئوری هایی که ازش میدونیم

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.