اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی Judas فاش شد

اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی Judas فاش شد

اطلاعات جدیدی در مورد Judas، بازی بعدی کن لوین، خالق BioShock، منتشر شده است.

<!–

–>

استودیوی Ghost Story Games از رسانه‌های منتخب از جمله IGN و شخص جف کیلی دعوت کرد تا بازی را به مدت ۵ تا ۶ ساعت انجام دهند و هر دو اکنون نظرات خود را در مورد آنچه بازی کرده‌اند به اشتراک گذاشته‌اند.

گزارش IGN این بازی را «یک شوتر اول شخص مبتنی بر روایت می‌داند که از منظر گیم‌پلی لحظه به لحظه، برای طرفداران BioShock آشنا خواهد بود».


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Trepang2شاتگان جواب همه مشکلات است
بررسی بازی Trepang2بررسی بازی Trepang2

قهرمان داستان، Judas است، زنی که قبلا مُرده اما اکنون بار دیگر در یک سفینه فضایی به نام Mayflower زنده شده است. این سفینه در حال انتقال آخرین بازماندگان نسل بشر از زمین به سیاره جدیدی به نام  Promia Centauri است.

Judas با سه رهبر کشتی – Tom, Nefertiti و Hope – تعامل دارد و بازیکن باید تصمیم بگیرد که به کدام یک کمک کند، زیرا خوشحال کردن یک رهبر ممکن است یکی دیگر را ناراحت کند، ساختاری که لوین آن را «لگو روایی» می‌نامد.

JudasJudas

جف کیلی اولین برداشت خود را در یک ویدیو در توییتر منتشر کرد و گفت که بازی هنوز هم تا حدی شبیه یک بازی BioShock است. او می‌گوید تمام چیزهایی که در یک بازی بایوشاک انتظار دارید، اینجا وجود دارد: قدرت‌های دستی، هک کردن، لحظات سینمایی باورنکردنی، شخصیت‌های عالی و داستان غنی.

کیلی همچنین خاطرنشان کرد که این بازی «به هیچ وجه تکمیل نشده» و نشان می‌دهد که ممکن است مدت زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده باشد. در اکتبر ۲۰۲۰ گزارش شد که بازی بعدی لوین وارد «مراحل بعدی» تولید شده است.

در آن زمان یک آگهی شغلی برای «بازی علمی تخیلی همه‌جانبه با عناصر نقش‌آفرینی» منتشر شد. استودیو Ghost Story Games ادعا کرد که این عنوان توسط تیمی کمتر از ۳۵ نفر ساخته شده است.

لوین، استودیو Irrational Games – سازنده BioShock و دنباله‌ی آن Infinite – را در سال ۲۰۱۴ تعطیل کرد تا یک استودیوی کوچک‌تر را تشکیل دهد که در نهایت به Ghost Story Games تبدیل شد.

در آن زمان، او گفت که شرکت تحت مالکیت Take-Two به بازی‌های دیجیتالی «روایت‌محور» اختصاص داده خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:راهنما بازی The Finals: نکاتی که باید بدانیدبا این نکات دشمنان خود را نابود کنید!
راهنما بازی The Finals: نکاتی که باید بدانیدراهنما بازی The Finals: نکاتی که باید بدانید


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.