اشاره گوستاوو سانتائولایا به ساخت ریمستر بازی The Last of Us Part II

«گوستاوو سانتائولایا» (Gustavo Santaolalla)، آهنگساز فرانچایز «آخرین بازنده از ما» (The Last of Us) در مصاحبه‌ای با خبرگزاری اسپانیایی به احتمال ساخت ریمستر بازی The Last of Us Part II اشاره کرد. در صورتی که ریمستر بازی مزبور در دست ساخت باشد، احتمال انتشار آن برای پلتفرم PC وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، «گوستاوو سانتائولایا»، آهنگساز شناخته‌شده سینما، تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری به صورت کاملا تصادفی ساخت نسخه پیشرفته و ریمستر The Last of Us Part II را تایید کرد. او در مصاحبه با کانال یوتیوب اسپانیولی زبان Blender در مورد حضور کوتاه خود در عنوان TLOU Part II صحبت کرد. همان‌طور که می‌دانید، «سانتائولایا» در این بازی به همراه سگ خود بیرون یکی از ساختمان‌های جکسون دیده می‌شود. بازیکنان تنها می‌توانند به او نزدیک شوند تا نحوه گیتار زدنش را ببینند.

احتمال عرضه ریمستر بازی The Last of Us Part II برای پلتفرم PC

البته گفتنی است این موضوع می‌تواند در نسخه جدید این بازی تغییر کند. «سانتائولایا» در طی مصاحبه به صورت تصادفی متذکر شد بازیکنان در «نسخه جدید» می‌توانند نزد او بروند و درخواست اجرای موسیقی کنند. وی همچنین اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند جزئیات بیشتری از نسخه ریمستر The Last of Us Part II به آن‌ها بگوید. «تام هندرسون» (Tom Henderson)، خبرنگار مشهور صنعت گیمینگ در ماه ژوئیه سال گذشته ادعا کرد نسخه Director’s Cut بازی The Last of Us Part II توسط استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) در دست توسعه قرار دارد.

ریمستر بازی The Last of Us Part II

اگر نسخه ریمستر عنوان «آخرین بازنده از ما: قسمت دوم» در دست توسعه باشد، به احتمال فراوان برای پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) نیز عرضه می‌شود. با توجه به تعهد مستحکم Naughty Dog به توسعه نسخه‌های PC عناوین داخلی «پلی استیشن» (PlayStation)، چنین امکانی وجود دارد استودیو مذکور فرایند ساخت پورت کامپیوتر این بازی را پس از گذشت سه سال از زمان انتشار آغاز کرده باشد. بازی The Last of Us Part II در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم PS4 منتشر شد و این بازی توانست در ظرف دو سال ۱۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.