اسکارلت جوهانسون نقش اصلی فیلم بعدی Jurassic World خواهد بود

اسکارلت جوهانسون نقش اصلی فیلم بعدی Jurassic World خواهد بود

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، اسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم بعدی Jurassic World به عنوان نقش اصلی حضور داشته باشد. گرث ادواردز کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

<!–

–>

پیش از این می‌دانستیم فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» می‌خواهد دوره‌ای کاملا تازه را با خط داستانی جدید در دنیای ژوراسیک آغاز کند. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید فیلم Jurassic World: Dominion ماجراجویی‌های کریس پرت و برایس دالاس هاوارد را به نقطه پایانی رساند و اکنون دنیای ژوراسیک می‌تواند با ستاره بزرگی چون جوهانسون پا به مسیر تازه‌ای بگذارد.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانیاولین برداشت از زندگی در پناهگاه
نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانینقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانی

فیلم سینمایی Jurassic World (محصول ۲۰۱۵) چند سال پس از وقایع «پارک ژوراسیک ۳» روایت می‌شد، جایی که یک پارک تفریحی موفق و بزرگ ناگهان با فرار و حمله یک دایناسور به خطر می‌افتد. این احیای فرنچایز که کریس پرت را در مرکز خود می‌دید، مجموعا با سه فیلم «دنیای ژوراسیک»، «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» و «دنیای ژوراسیک: قلمرو» به فروش شگفت‌انگیز ۱.۶ میلیارد دلار در باکس آفیس رسید.

اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۲۱ با نقش بلک ویدو و دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد و پس از آن در سال ۲۰۲۳ به فیلم Asteroid City از وس اندرسون پیوست. وی چند پروژه مهم دیگر نیز در برنامه کاری خود می‌بیند که شامل Project Artemis و انیمیشن Transformers می‌شود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی که باید پیش‌درآمدشان ساخته شودکدام فیلم‌های فانتزی نیاز به پیش درآمد دارند؟
10 فیلم فانتزی که باید پیش‌درآمدشان ساخته شود10 فیلم فانتزی که باید پیش‌درآمدشان ساخته شود


از تعدیل ۹۰۰ کارمند پلی‌استیشن تا کنسل شدن بازی مندلورین | ویجی‌لاگ پلاس

تریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتوتریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.