اسپاتیفای قرارداد خود را با جو روگان برای چند سال آینده تمدید کرد

اسپاتیفای چند روز پیش اعلام کرد که یک قرارداد پرفروش جدید با جو روگان، کمدین و سازنده پادکست آمریکایی، قرارداد چندساله جدیدی را امضا کرده است. البته این‌بار، برنامه او منحصر به این پلتفرم نخواهد بود.

طبق گزارش وال استریت ژورنال که اولین اطلاعات مربوط به این معامله را منتشر کرد، قرارداد چندساله با روگان، میزبان برنامه The Joe Rogan Experience، حدود ۲۵۰ میلیون دلار ارزش دارد. طبق تحقیقات ادیسون، این برنامه در سه‌ماهه سوم سال گذشته پادکست شماره ۱ در ایالات متحده بود .

اسپاتیفای همچنین اعلام کرد که درحال گسترش همکاری است تا این نمایش بر روی پلتفرم های دیگر دردسترس باشد. سهام این غول پخش صدا در روز جمعه تقریباً ۱.۵ درصد افزایش یافت.

اسپاتیفای قرارداد خود را با جو روگان برای چند سال آینده تمدید کرد

اسپاتیفای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ با قراردادی که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش داشت، پادکست The Joe Rogan Experience را به پلتفرم خود اضافه کرد.

این تاک‌شو معروف اغلب به خاطر رویکرد هیجان‌انگیز و مهمانان خود مورد انتقاد قرار می گیرد . به عنوان مثال، سال گذشته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در این نمایشگاه حضور یافت و اعلام کرد که سایت شبکه اجتماعی X را خریداری کرده تا آن را نجات دهد.

تمدید قرارداد اسپاتیفای با جو روگان

شرکت اسپاتیفای در سوئد مستقر است و با ارائه رویکردهای مبتنی بر تبلیغات در برابر ناشران و سازندگان پادکست، براب افزایش درآمد تبلیغاتی پلتفرم خود تلاش می‌کند. گفتنی است که روگن از چهره‌های مشهوری است که در رابطه با همه‌گیری کرونا، شیوه‌نامه‌های بهداشتی دولت‌ها و استفاده از واکسن برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ اظهارات جنجال‌برانگیزی داشته و به دلیل انتشار اطلاعات نادرست کووید-۱۹ و تئوری‌های توطئه محکوم شده است.

اسپاتیفای به دلیل میزبانی آن ویدیوها موردانتقاد قرار گرفت و ده ها قسمت از برنامه موردبحث از پلتفرم حذف شد. به‌دنبال این داستان، خواننده و آهنگ‌ساز «نیل یانگ» و نیز «جانی میچل» اعلام کرده بودند که در اعتراض به نشر اطلاعات غلط درباره واکسن ویروس کرونا آثار خود را از اسپاتیفای حذف می‌کنند.

اسپاتیفای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ پادکست را به این پلتفرم اضافه کرد و از سال ۲۰۱۹ با خرید شبکه‌های پادکست Gimlet Media و Anchor FM و امضای قراردادهای انحصاری با ستاره تلویزیون، کیم کارداشیان و رئیس جمهور سابق ایالات متحده، باراک اوباما، تمرکز زیادی روی این صنعت داشته است. این شرکت از آن زمان، جاه‌طلبی‌های خود را کاهش داده و ۲۰۰ کارمند Gimlet Media را اخراج کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.