اسپاتیفای از ویژگی‌ های جدیدی برای پادکست‌ رونمایی کرد

اپل روز دوشنبه تعدادی ابزار مفید برای سازندگان پادکست معرفی کرد. اسپاتیفای نیز ساعاتی پیش‌ از ویژگی‌ های جدیدی برای پادکست‌ رونمایی کرد.

ابزارهای شخصی‌سازی برای صفحات نمایش پادکست، ابزارهای تجزیه‌و‌تحلیل پادکست‌ها، ابزارهایی برای ویرایش پیش‌نمایش، گسترش تبلیغات خودکار و داشبورد جدید برخی از این ویژگی‌ ها هستند.

علاوه بر این، اسپاتیفای درحال ایجاد برخی تغییرات کوچک در برنامه است تا تجربه کشف پادکست توسط کاربران را با استفاده از برنامه پخش خود بهبود بخشد. این پلتفرم با افزودن برچسب‌های خاصی به شنوندگان اجازه می‌دهد تا سریعتر به محتوای موردنظر خود دسترسی پیدا کنند. با کلیک بر روی این برچسب‌ها، شنونده راحت‌تر می‌تواند محتوای مربوط به یک سازنده یا مهمان را در سراسر اسپاتیفای پیدا کند.

مدیر محصول پادکست اسپاتیفای، آستین لامون، در کنفرانس Podcast Movement در روز چهارشنبه ویژگی‌های جدید این پلتفرم را معرفی کرد.

ویژگی‌ های جدید برنامه پادکست‌ اسپاتیفای

این شرکت اعلام کرد که اکنون برای اولین‌بار از زمانی که اسپاتیفای پادکست‌های را به پلتفرم خود اضافه کرد، سازندگان می‌توانند صفحه نمایش پادکست خود را شخصی‌سازی کنند. آن‌ها می‌توانند بایو و لینک‌هایی را به حساب رسانه‌های اجتماعی موجود خود اضافه کنند.

اسپاتیفای از ویژگی‌ های جدیدی برای پادکست‌ رونمایی کرد

به‌علاوه، سازندگان می‌توانند با پین‌کردن قسمتی به‌عنوان «بهترین مکان برای شروع» و انتخاب حداکثر دو مورد دیگر به‌عنوان «توصیه‌های میزبان» از این صفحه برای جذب مخاطبین جدید استفاده کنند. موارد توصیه‌شده می‌توانند سایر برنامه‌های پادکست، یک آلبوم موسیقی، یک لیست پخش یا حتی یک کتاب صوتی باشند.

همه سازندگان می‌توانند از این ویژگی از طریق داشبورد Spotify for Podcasters استفاده کنند.

در همین حال، ابزارهای تجزیه‌و‌تحلیل‌های جدید به سازندگان کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه کشف محتواهای خود در اسپاتیفای داشته باشند. از طریق داشبورد Spotify for Podcasters، آن‌ها می‌توانند تعداد کل تعاملات با پادکست‌ها را در ۳۰ روز گذشته ببینند. بنابراین سازندگان متوجه می‌شوند که روند آن‌ها در آن دوره چگونه بوده است.

تجزیه‌و‌تحلیل‌های مربوط به کسب درآمد نیز به سازندگان کمک می‌کند تا درآمدهای خود را پیگیری کرده و عملکرد و اشتراک کمپین‌های تبلیغاتی خود را ارزیابی کنند. اپل نیز در اوایل این هفته همین ویژگی را برای سازندگان خود نیز معرفی کرد.

این ابزار در پاییز امسال از طریق Spotify for Podcasters در اختیار سازندگان میزبان و غیرمیزبان قرار خواهند گرفت.

اسپاتیفای اعلام کرد برنامه پادکست که سازندگان را با برندهای تبلیغاتی جهانی یا تبلیغات خودکار مرتبط می‌کند، در بازارهای بیشتری از جمله بریتانیا و استرالیا عرضه خواهد شد و تعداد سازندگان شرکت‌کننده سه برابر خواهد شد. در حال حاضر این برنامه فقط برای سازندگان پادکست ایالات متحده دردسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.