اسنپدراگون ۷ نسل ۱ این بار در Geekbench گوشی Galaxy M55!!!

در حالیکه چشم تمام دنیا به دست‌های سامسونگ است تا هر چه سریع‌تر از گوشی جدید سری M یعنی Galaxy M55 رونمایی شود؛ سامسونگ خبری مبنی بر اسنپدراگون بودن تراشه این گوشی هوشمند را می‌دهد. در حقیقت تمام ماجرا این است که تراشه به کار رفته در M55 کهکشانی همان اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کمپانی کوالکام است.

نام این کهکشانی جدید که مانند سایر مدل‌های سری M در لیست گوشی‌های مقرون به صرفه و احتمالا میان رده قرار می‌گیرد، در لیست گیک‌بنچ همراه با شماره‌مدل SM-M556B دیده می‌شود.

در کنار تراشه قابل قبولی که در گلکسی ام ۵۵ به کار رفته، سامسونگ این گوشی میان رده را به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری هم مجهز کرده است؛ به همین دلیل قرار است تا گلکسی M55 با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 راهی بازار شود.

%DA%AF%DB%8C%DA%A9%D8%A8%D9%86%DA%86 %DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C M55

از دیگر اخباری که در طی بررسی‌های تخصصی گلکسی ام ۵۵ به گوش رسیده، می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی در نتایج آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای نسخه قدیمی ۴.۲ Geekbench امتیازهای ۳,۵۷۵ و ۱۱,۳۳۰ را ازآن خود کرده است.

با توجه به اینکه اطلاعات دیگری از M55 به دست ما نرسیده است، شاید جالب باشد که مقایسه ریزی بین این گوشی با مدل قبلی خودش یعنی M54 داشته باشیم. از آنجایی که گوشی گلکسی M54 به تراشه تراشه Exynos 1380 مجهز شده؛ اما قرار است گلکسی M55 با قلبی از جنس اسنپدراگون ۷ نسل ۱ به بازار بیاید؛ در نتیجه قطعا شاهد پردازش بهتر و قدرت بالاتر و سرعت بهتر دستگاه در اجرای انواع برنامه‌ها خواهیم بود؛ همچنین این قضیه هم که گلکسی M55 در سال جدید به بازار می‌آید؛ باعث می‌شود تا از آخرین نسخه سیستم عامل و رابط کاربری بهره‌مند شده باشد که در طی استفاده کاربر می‌تواند از ۳ سال پشتیبانی همیشگی سامسونگ و ۴ آپدیت نرم افزاری آن به خوبی بهره‌مند شود. نکته ریز دیگری هم که در گوشه کنار به گوش ما رسیده، این است که گلکسی M55 قرار است با پشتیبانی از اینترنت ۵G به دست کاربرانش برسد.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.