استیکرهای متحرک از آواتار کاربران به زودی به واتساپ اضافه می‌شود

واتساپ (WhatsApp) اعلام کرده که استیکرهای آواتاری بیشتری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این برنامه حالا قادر است با استفاده از تصاویر سلفی کاربران به صورت خودکار آوتاری شبیه به تصویر واقعی ایجاد کند. با این وجود، به نظر می‌رسد که ویژگی‌های بیشتری مرتبط با آوتار برنامه واتساپ اضافه خواهد شد.

براساس گزارشی که WABetaInfo منتشر کرده، واتساپ تصمیم دارد نسخه‌ها متحرکی و انیمیشنی از استیکرهای آواتار را به پلتفرم پیام‌رسان خود اضافه کند. این قابلیت هم اکنون در نسخه بتا (v2.23.15.6) برای کاربران اندروید در دسترس است. به نظر می‌رسد که نسخه‌های متحرک استیکرهای آواتار پویایی بیشتری دارند، حس سرزندگی می‌دهند و به کاربر امکان ارتباط ملموس‌تر و در عین حال سرگرم‌کننده‌تری با دیگران می‌دهد.

create and use avatar in WhatsApp 24 461x1024 1 jpg

WABetaInfo ویدیویی نیز از این ویژگی منتشر کرده است که در آن می‌توانید مشاهده کنید استفاده از استیکرهای متحرک آواتار بسیار آسان است. هنگامی که آواتار خود را در برنامه ایجاد کردید، به بخش استیکرها بروید، روی آواتارها ضربه بزنید تا استیکرهای متحرک با ظاهر آواتار خود را پیدا کنید.

به گفته WABetaInfo، استیکرهای آواتار متحرک در نسخه بتا برنامه بسیار خوب کار می کنند، بدون اینکه مشکلاتی در زمینه پایداری داشته باشند. این نشان می دهد که واتساپ می‌تواند به زودی این امکان جدید را در نسخه پایدار برنامه معرفی کند. با این حال، تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

برخلاف بروزرسانی‌های اخیر واتساپ که قابلیت‌های کاربردی پیام‌رسان‌های دیگر مانند تلگرام را با مدت‌ها تأخیر ارائه می‌کرد، استیکرهای متحرک از آواتار بخشی از قابلیت‌های تلگرام نیست و واتساپ برای آن از شرکت برادر، یعنی اینستاگرام الگوبرداری کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.