استیون ین دلیل خروج از فیلم Thunderbolts را فاش کرد

گرچه او هنوز به حضور در دنیای مارول علاقه‌مند است

استیون ین دلیل خروج از فیلم Thunderbolts را فاش کرد

فیلم Thunderbolts مارول این هفته با خبر جدا شدن استیون ین از جمع بازیگران دچار تغییرات زیادی شد و بسیاری می‌خواستند دلیل این اتفاق را بدانند. ین بیشتر برای ایفای نقش در سریال‌های The Walking Dead و Invincible شناخته می‌شود و تقریبا یک سال پیش برای ایفای نقش «سنتری» انتخاب شده بود. این خبر بدون شک طرفداران مارول را شوکه کرد و از همین رو، این بازیگر به‌تازگی دلیل خروجش را اعلام کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورسقوی ترین شخصیت‌های عنکبوتی در مولتی‌ورس مارول
۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس

استیون ین تایید کرده که جدایی او از تیم بازیگران به دلیل اختلال در برنامه‌ریزی‌ها و تاخیرهای ناشی از اعتصابات سال پیش هالیوود بوده است و فاش کرد:«پیش‌نویس‌های زیادی در ایمیل انجام دادم تا مطمئن شوم احترام کامل را منتقل کرده‌ام و چقدر متاسفم که مجبور به خارج شدن از این نقش شدم.» او توضیح داد:

فکر می‌کنم گذشت زمان و تغییر اتفاقات باعث شد من نتوانم در این فیلم همکاری کنم. اما می‌‌دانم که جیک شرایر [کارگردان] کار فوق‌العاده‌ای را انجام خواهد داد.

او همچنین بیان کرد مشتاق پیوستن به یک فیلم احتمالی دیگر از مارول است و به طور قاطع گفت:« من می‌خواهم در یک فیلم مارول حضور داشته باشم»

فیلم Thunderbolts فیلم Thunderbolts

فیلم Thunderbolts بر اساس تیمی از مارول کامیکس با همین نام ساخته شده و اتحاد گروهی از ضدقهرمانان و ویلن‌هایی را به تصویر می‌کشد که با اکراه برای دولت کار می‌کنند. هریسون فورد، سباستین استن، وایت راسل، فلورنس پیو، استیون ین، دیوید هاربر، اولگا کوریلنکو و هانا جان کامن از جمله بازیگران این فیلم هستند. هریسون فورد احتمالا قرار است جایگزین ویلیام هرت فقید در فیلم‌های Captain America 4 و Thunderbolts شود و نقش ژنرال تادئوس «تاندربولت راس» را برعهده بگیرد.

فیلمنامه‌ی این عنوان که پنجمین فیلم فاز ۵ دنیای سینمایی مارول (MCU) به شمار می‌رود توسط اریک پیرسون و کورت بوزیک به رشته‌ی تحریر در آمده و توسط جیک شرایر کارگردانی خواهد شد. البته هنوز طرح داستان این فیلم هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این عنوان در بهار ۲۰۲۴ آغاز شود و باید در ۲۵ جولای ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) منتظر اکران آن باشیم.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با میس مارول – قهرمان مسلمان مارولبزرگ‌ترین هوادار کاپیتان مارول که خودش یک قهرمان است
آشنایی با میس مارول – قهرمان مسلمان مارولآشنایی با میس مارول – قهرمان مسلمان مارول


بررسی بازی آواتارتوستر ایکس باکس سری اس با قیمت ۴۰ دلار برای خرید در دسترس قرار گرفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.