استیون کینگ از فیلم The Marvels و دنیای سینمایی مارول در برابر نظرات منفی دفاع کرد

استیون کینگ از فیلم The Marvels و دنیای سینمایی مارول در برابر نظرات منفی دفاع کرد

استیون کینگ یکی از نویسندگان بزرگ و تحسین‌شده ژانر وحشت محسوب می‌شود که تاکنون آثار زیادی از کتاب‌های او اقتباس شده است. اما او تنها یک نویسنده محبوب نیست و در فضای مجازی نیز فعالیت دارد و اغلب نظراتش را درباره موضوعات مختلف در میان می‌گذارد. او به تازگی از فیلم جدید مارول و هجمه‌های وارده به آن دفاع کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبازیگری که خیلی زود در هالیوود جا افتاد
بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنید

خالق آثاری مانند It و The Shining اخیرا نظرات خود درباره شرایط کنونی مارول را به اشتراک گذاشته و از فیلم جدید مارول، یعنی The Marvels و همچنین MCU در برابر نظرات منفی منتقدان دفاع کرده است. این فیلم که چندی پیش در سینماها به نمایش درآمد، طبق پیش‌بینی‌ها نتوانست آنطور که باید فروش خوبی در باکس‌آفیس داشته باشد.

اما شکست این فیلم به کارگردانی نیا داکوستا بازتابی از مشکلاتی است که استودیو مارول در ماه‌های اخیر با آن روبرو بوده است. امسال با اینکه مارول پروژه‌های موفقی مانند فیلم Guardians of the Galaxy 3 و فصل دوم سریال لوکی را داشته؛ اما دیگر آثار آن با مشکلاتی همراه بود.

استیون کینگاستیون کینگ

عناوینی مانند Ant-Man and the Wasp: Quantumania یا Secret Invasion نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کردند و از آن زمان تاکنون شایعاتی مبنی بر بحران در دنیای سینمایی مارول شکل گرفته است. بسیاری از این شرایط بد سوء استفاده کرده و نقدهای زیادی به استودیو وارد کرده‌اند. استیون کینگ از طریق اکانت توییتر خود پیامی برای کسانی که از شرایط بد مارول خوشحال هستند فرستاد و گفت:

من فیلم‌های مارول را تماشا نمی‌کنم و برایم اهمیت زیادی ندارد؛ اما به نظرم این خوشحالی از شکست فیلمی مانند The Marvels در باکس‌آفیس واقعا ناخوشایند است. چرا باید از شکست خوشحال باشیم؟

این فیلم بدترین فروش افتتاحیه را تجربه کرده و رکورد جدیدی را برای مارول به ثبت رسانده است. The Marvels از این حیث اکنون بالاتر از فیلم The Incredible Hulk قرار گرفته است. این فیلم که بری لارسون نقش اصلی را در آن ایفا کرده، اولین شکست دیزنی در سال جاری نیست و فیلم‌هایی مانند Indiana Jones and the Dial of Destiny و Haunted Mansion نیز طبق انتظارات عمل نکردند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیریدخانواده مهم‌ترین کانون یک اجتماع
۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید


خفن‌ترین نکات بازی کلش آف کلنز که فقط گیمرهای قدیمی یادشونه!

اولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.