استودیو Rovio روی آی‌پی‌های سگا کار خواهد کرد

استودیو Rovio روی آی‌پی‌های سگا کار خواهد کرد

همانطور که می‌دانیم سگا قصد خرید استودیو Rovio، سازنده سری بازی Angry Birds، را دارد و این شرکت ژاپنی می‌خواهد از این طریق به صورت جدی در بازار موبایل فعالیت داشته باشد. 

سگا قصد دارد آی‌پی‌های سابق و قدیمی خود را در اختیار این توسعه دهنده قرار دهد تا نسخه‌های جدیدی از آن‌ها برای بازار جهانی بازی‌های موبایلی بسازند. شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، رئیس بخش بازی‌های مصرفی و رسانه‌ای شرکت، اعلام کرده که استودیو Rovio با هدف حل چالش این شرکت با بازی‌های موبایلی خریداری شده است. 


مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

بنابر ادعای اوتسومی تنها ۱۲٪ از سود بازی‌های موبایلی این شرکت از خارج از ژاپن به دست می‌آید، اما ۸۰٪ سود آن‌ها از بازی‌های کنسولی مربوط به مخاطب جهانی است. الکساندر پلتیه نورماند (Alexandre Pelletier-Normand)، مدیرعامل Rovio، همچنین اشاره کرده که برای کار روی آی‌پی‌های Sega بسیار هیجان زده است.

سگا و انگرزی بردزسگا و انگرزی بردز

از طرف دیگر این شرکت بزرگ ژاپنی می‌تواند به Rovio کمک کند تا سری بازی روی پی‌سی و کنسول‌ها رشد بیشتری پیدا کند. Sega بازی‌های بسیار زیادی دارد که خیلی از آن‌ها مثل Virtua Racing، شینوبی، Alex Kidd و Columns را فراموش کرده است. حالا با این خرید ۷۷۵ میلیون دلاری شانس احیا این فرانچایزها نیز بیشتر می‌شود. 

کمپانی هلدینگ SEGA SAMMY سعی دارد جا پای خود در صنعت ویدئو گیم را بیشتر کند و به همین خاطر جدا از خرید استودیوهایی مثل Rovio Entertainment، از اواخر تابستان سال جاری میلادی حقوق پایه همه کارکنان فعلی خود را به‌طور متوسط ۳۰ درصد افزایش خواهد داد.


مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.