استودیو Criterion  به ساخت بازی های Battlefield کمک خواهد کرد

استودیو Criterion  به ساخت بازی های Battlefield کمک خواهد کرد

الکترونیک آرتز استودیو Criterion Games را به بخش دیگری از کمپانی منتقل کرده تا به ساخت سری بازی بتلفیلد (Battlefield) کمک کند. 

<!–

–>

الکترونیک آرتز چندی پیش به دو بخش تقسیم شد که یکی EA Sports با تمرکز روی بازی‌های ورزشی و دیگری EA Entertainment با تمرکز روی بازی‌های غیرورزشی است. اکنون استودیو Criterion Games که سابقه کار روی سری بازی Need for Speed را دارد، برای کمک به ساخت Battlefield در بخش EA Entertainment نیز فعالیت می‌کند. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivorیک دنباله واقعی اما پراشکال
بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivorبررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor

این خبر توسط وینس زامپلا (Vince Zampella)، موسس Respawn، اعلام شده و نکته مهم این است که Criterion همچنان به کار روی فرانچایز Need for Speed ادامه خواهد داد. در حال حاضر استودیوهای دایس، Ripple Effect و Ridgeline روی پروژه‌های مختلفی از بتلفیلد کار می‌کنند. 

بازی Battlefieldبازی Battlefield

بدون شک سری Burnout مهم‌ترین و بهترین ساخته Criterion محسوب می‌شود. استودیو در سال ۲۰۱۰ بازی Need for Speed Hot Pursuit و در سال ۲۰۱۲ بازی Need for Speed Most Wanted را نیز توسعه داده است. آن‌ها همچنین به ساخت Need for Speed Rivals، بتلفیلد ۵ و Star Wars Battlefront II نیز کمک کرده‌اند. 

این توسعه دهنده در سال گذشته نیز بازی Need for Speed Unbound را به بازار منتشر و به دایس در توسعه بازی شکست خورده Battlefield 2042 کمک کرده بود. 


مطلب پیشنهادی:چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست
چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کستچرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست


بررسی بازی مورتال کمبت ۱

استودیو Criterion  به ساخت بازی های Battlefield کمک خواهد کرد - ویجیاتواستودیو Criterion  به ساخت بازی های Battlefield کمک خواهد کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.