استودیو BioWare نمی‌خواهد یک سه‌گانه دیگر بسازد

استودیو BioWare نمی‌خواهد یک سه‌گانه دیگر بسازد

دیگر هرگز انتظار چیزی مانند سه‌گانه سری Mass Effect را نداشته باشید چرا که استودیو BioWare هیچ برنامه‌ای برای ساخت آن ندارد.

یکی از کهنه‌کاران بایوور که شرکت را ترک کرده، باور ندارد دوباره یک سه‌گانه جدید تجربه کنیم و می‌گوید در زمانی که آنجا بوده، هرگز در مورد آن صحبتی نشده است.

مک والترز که از اولین بازی تا Legendary Edition روی Mass Effect کار کرده، در مصاحبه‌ای با Eurogamer درباره این موضوع صحبت کرد. علیرغم اینکه سه گانه اولیه مس افکت بسیار موفقیت‌آمیز بود، والترز می‌گوید زمانی که در آنجا بود، BioWare برنامه مشابهی نداشت.

والترز در پاسخ به این سوال که آیا بایوور هرگز بازی دیگری را به عنوان بخشی از یک سه‌گانه منتشر خواهد کرد یا خیر، گفت:

فکر نمی‌کنم هرگز در مورد آن صحبت کرده باشیم. این کار را قبلا انجام دادیم، دیگر چه کاری می‌توانیم بکنیم؟

او توضیح داد که چگونه اولین مس افکت همیشه اولین قسمت از یک داستان سه بازی در نظر گرفته شده که دو قسمت بعدی در کنار اولی ترسیم شده بودند.

در حالی که برخی از جزئیات تا زمان توسعه Mass Effect 3 مشخص نشد – مانند پایان بحث‌برانگیز که چندین بار بازنویسی شد – همیشه تصور بر این بود که داستان شپرد به سه بازی نیاز دارد تا تکمیل شود.

BioWareBioWare

با این حال Dragon Age: Origins به خوبی به عنوان یک بازی مستقل جواب داد و قبل از Mass Effect 2 منتشر شد. در واقع، برای امکان پذیر شدن دراگون ایج ۲، چندین عنصر داستانی از بازی اول باید مجددا مرتبط می‌شد.

اما حتی اگر والترز به صراحت آن را نگفته باشد، می‌توانیم حدس بزنیم که چه چیزی باعث این تغییر رویه شد: Mass Effect: Andromeda. برخلاف سری اصلی، این بازی به وضوح برای دریافت نوعی دنباله یا حداقل بسته الحاقی ساخته شده بود. اما عناصر داستان، مانند سرنوشت Quarian Ark، پرداخت نشده باقی ماندند.

با توجه به اینکه نتوانست داستانی را که می‌خواست تعریف کند، والترز می‌گوید امیدوار است روزی آندرومدا دنباله‌ای داشته باشد. او آرزو می‌کرد می‌توانست روی آن کار کند، زیرا این فرصت را به تیم می‌داد تا به بازخورد بازیکنان پاسخ دهند و تجربه نسل بعدی Mass Effect را بهتر کنند.


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازی‌های پلی استیشن ۵ همچنان با فاصله ۲-۳ ساله برای پی‌سی پورت می‌شوند - ویجیاتوبازی‌های پلی استیشن ۵ همچنان با فاصله ۲-۳ ساله برای پی‌سی پورت می‌شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.