استودیو Atlus چند بازی برای نتفلیکس توسعه می‌دهد

استودیو Atlus چند بازی برای نتفلیکس توسعه می‌دهد

استودیو Atlus در حال حاضر چندین پروژه در دست ساخت دارد، ولی به نظر می‌رسد که چندین بازی موبایلی نیز برای نتفلیکس توسعه می‌دهد. 

<!–

–>

پروژه‌های فعلی استودیو Atlus پرسونا ۳ ریلودد، Metaphor: ReFantazio و احتمالا Persona 6 هستند. با این وجود این توسعه دهنده قصد دارد برای چند بازی موبایلی نیز با نتفلیکس همکاری کند. این خبر توسط یکی از کاربران توییتر به اسم MbKKssTBhz5 منتشر شده که در میان طرفداران پرسونا و Atlus اعتبار زیادی دارد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟عناوینی مهیج با رنگ و بوی ورزش
بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟

همانطور که می‌دانید نتفلیکس نیز وارد صنعت ویدئو گیم شده و در حال حاضر تنها روی بازی‌های تمرکز دارد. این شرکت برای رشد به سرویس خود با استودیوهای مختلفی وارد همکاری شده و حالا قرار است Atlus چند بازی موبایلی برای آن‌ها بسازد. حتی یکی از این بازی‌ها می‌تواند به فرانچایز Shin Megami Tensei ارتباط داشته باشند. 

بازی پرسونا از استودیو Atlusبازی پرسونا از استودیو Atlus

در حال حاضر تمرکز اصلی این توسعه دهنده روی بازی Persona 3 Reload قرار دارد که به زودی به بازار عرضه می‌شود. Metaphor: ReFantazio بازی بعدی آن‌ها خواهد بود که در پاییز سال آینده روانه بازار می‌شود. همه پروژه‌ها فعلی این استودیو مولتی پلتفرم هستند و برای همه کنسول‌ها منتشر می‌شود. 

در حال حاضر این استودیو به صورت رسمی ساخت پرسونا ۶ را تایید نکرده است، ولی احتمالا چند سال دیگر منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن سریالی Oni Thunder God’s Tale ـ داستان‌ شیرین افسانه‌های ژاپنمینی‌سریال نتفلیکس که ارزش تماشا کردن دارد
نگاهی به انیمیشن سریالی Oni Thunder God’s Tale ـ داستان‌ شیرین افسانه‌های ژاپننگاهی به انیمیشن سریالی Oni Thunder God’s Tale ـ داستان‌ شیرین افسانه‌های ژاپن


چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟ 

قرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتوقرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.