استودیو گوریلا یادبود لنس ردیک را به Horizon Forbidden West اضافه کرد

استودیو گوریلا یادبود لنس ردیک را به Horizon Forbidden West اضافه کرد

استودیو Guerrilla Games یک یادبود برای بازیگر فقید، لنس ردیک، در بازی Horizon: Forbidden West اضافه کرده است. این بازیگر نقش سایلنس در سری هورایزن را ایفا می‌کرد و در ماه مارس در سن ۶۰ سالگی در خانه خود در لس آنجلس دار فانی را وداع گفت.

<!–

–>

در حالی که در پچ نت‌های آخرین به‌روزرسانی Horizon Forbidden West ذکر نشده بود، گوریلا اضافه شدن ادای احترام درون بازی به ردیک را در روز جمعه تایید کرد. استودیو گفت:

به افتخار لنس ردیک، ما یک یادبود برای یادآوری تاثیر عمیقی که او بر همه ما گذاشت، ایجاد کردیم. لنس، برای تمام چیزهایی که برای نقش سایلنس به ارمغان آوردی، جاذبه، انرژی و خرد، متشکریم. دوست و استعداد بی‌نظیر ما، عمیقا دلتنگت هستیم.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

این یادبود را می‌توانید در DLC بازی Burning Shores پیدا کنید که در ماه آپریل منتشر شد. پایان آن نشان می‌داد که گوریلا برای شخصیت ردیک برنامه‌ریزی کرده بود تا نقش مهمی در بازی بعدی Horizon داشته باشد، اگرچه مشخص نیست که آیا چنین خواهد بود یا خیر.

Horizon Forbidden WestHorizon Forbidden West

این بازیگر همچنین به خاطر بازی در نقش فرمانده زاوالا در فرنچایز Destiny از استودیو بانجی نیز در دنیای بازی‌ها شناخته شده بود. پس از درگذشت او، استودیو تایید کرد که ردیک از قبل دیالوگ‌هایی را برای محتوای بعدی که قصد انتشار آن را دارند، ضبط کرده است.

علاوه بر سری فیلم‌های جان ویک، او بیشتر به دلیل بازی در نقش افسر اداره پلیس بالتیمور، سدریک دنیلز در سریال موفق The Wire از HBO شهرت داشت. او همچنین در سریال‌های دیگری از جمله Lost، Fringe، Oz و ‌Bosch نیز بازی کرده بود.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟


چرا ۳۰ فریم توی بازی‌ های جدید اونقدرام بد نیست؟

اطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد - ویجیاتواطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.