استودیو سازنده ریمستر بازی Until Dawn برای کنسول PS5 و پلتفرم PC مشخص شد

طبق جدیدترین گزارش، استودیو Virtuous که سابقه خوبی در توسعه ریمسترها و پورت‌های مختلف دارد، وظیفه ساخت ریمستر بازی Until Dawn را بر عهده گرفته است. این بازی قرار است برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و پلتفرم PC عرضه شود.

Nacri Lu، انیماتور سابق استودیو Virtuous که اکنون به عنوان کارگردان انیمیشن در Offworld Industries کار می‌کند، در صفحه لینکدین خود اشاره کرده در طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ روی بخش انیمیشن‌سازی بازی Until Dawn مشغول به کار بوده است. او در صفحه لینکدین خود بازی مذکور را برای پلتفرم‌های PS5 و PC فهرست کرده است.

داستان ریمستر بازی Until Dawn؛ ساخت اقتباس سینمایی از عنوان انحصاری سونی

گفتنی است شرکت «سونی» (Sony) هنوز پروژه ریمستر Until Dawn را به طور رسمی تایید نکرده است؛ اما به نقل از افشاگر billbil_kun، این بازی قطعاً برای کنسول نسل حاضر Sony عرضه می‌شود. نسخه اصلی Until Dawn توسط استودیو «سوپرمسیو گیمز» (Supermassive Games) ساخته و در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) منتشر شد.

ریمستر بازی Until Dawn

بازی Until Dawn داستان گروهی از جوانان بزرگسال را روایت می‌کند که برای خوشگذرانی به کوهستان بلک‌وود سفر می‌کنند؛ اما این جوانان توسط نیرویی بی‌امان و شیطانی مدام تهدید می‌شوند و مورد تعقیب قرار می‌گیرند. شایان ذکر است شرکت Sony در ماه گذشته تایید کرد اقتباس سینمایی از بازی ترسناک Until Dawn ساخته خواهد شد.

این اقتباس سینمایی قرار است توسط «دیوید اف. سندبرگ» (کارگردان فیلم‌های Shazam و Lights Out) کارگردانی شود. استودیو Virtuous همچنین روی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نیز کار می‌کند که قرار است برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC عرضه شود. این پروژه به نوعی ریمیک عنوان Metal Gear Solid 3 محسوب می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.