استودیوی PixelOpus سونی به‌زودی تعطیل می‌شود

استودیوی PixelOpus سونی به‌زودی تعطیل می‌شود

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت استودیوی PixelOpus، سازنده بازی Concrete Genie را در تاریخ ۲ ژوئن تعطیل خواهد کرد. این شرکت در بیانیه‌ای که برای IGN منتشر کرد، گفت:

استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن به طور مرتب مجموعه و وضعیت پروژه‌های استودیویی خود را ارزیابی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که اهداف استراتژیک کوتاه و بلندمدت سازمان را برآورده می‌کنند. به عنوان بخشی از فرآیند بررسی اخیر، تصمیم گرفته شده که PixelOpus در ۲ ژوئن بسته شود.


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیدهر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید

بسته شدن استودیو اولین بار از طریق توییت PixelOpus اعلام شد که در آن اذعان داشتند «ماجراجویی آن‌ها به پایان رسیده است».

PixelOpusPixelOpus

دوستان عزیز، ماجراجویی ما در PixelOpus به پایان رسیده است. همانطور که به آینده‌ای جدید نگاه می‌کنیم، می‌خواهیم از میلیون‌ها طرفدار پرشوری که از ما برای ساخت بازی‌های زیبا و خیال پردازانه حمایت کردند، تشکر کنیم. بسیار قدردانیم!

استودیو مستقر در شهر سان ماتیو، کالیفرنیا توسط دانشجویان دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه ایالتی سن خوزه که روی نمونه های اولیه بازی برای پلی استیشن ویتا کار می کردند، تاسیس شد.

بازی ریتمیک Entwined اولین بازی تیم بود که در ۹ ژوئن ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۴ عرضه شد و پس از آن در ۲۲ جولای ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۳ و کنسول دستی PS Vita عرضه شد. دومین بازی استودیو که بزرگ‌تر از اثر قبلی بود، Concrete Genie نام داشت و در ۸ اکتبر ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴ عرضه شد.

در ژوئن ۲۰۲۱، PixelOpus اعلام کرد که در حال توسعه یک عنوان جدید و هیجان‌انگیز برای پلی استیشن ۵ با همکاری Sony Pictures Animation است. مشخص نیست که آیا این عنوان کنسل شده یا به استودیو دیگری در سونی واگذار شده است.

این شرکت تعداد قابل توجهی بازی لایوسرویس و چندنفره در دست ساخت دارد که به صورت همزمان برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهند شد.


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.