استفاده از ماد در Diablo 4 مساوی است با بن دائمی!

استفاده از ماد در Diablo 4 مساوی است با بن دائمی!

Diablo 4 مانند بازی قبلی این سری، نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد، حتی اگر بخواهید به تنهایی بازی کنید. به همین دلیل، بلیزارد به تازگی به بازیکنان یادآوری کرده که هر گونه استفاده از ماد، حتی آن‌هایی که صرفا جنبه تزئینی دارند، به طور کلی از بازی منع شده‌اند.

<!–

–>

این در حالی است که TurboHUD، یک ماد عظیم از قسمت سوم، اخیرا برای Diablo 4 نیز راه‌اندازی شده است. قبل از اینکه بازیکنان فرصت استفاده از آن را پیدا کنند، بلیزارد شفاف‌سازی کرد هر کسی که از TurboHUD استفاده کند، با بن دائمی مواجه خواهد شد.

تیم سازنده همچنین می‌گوید که استفاده از تقلب‌ها و مادها را به طور مداوم تحت نظارت دارد، به این امید که در وهله اول بازیکنان را از نصب آن‌ها منصرف کنند.


مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

هشداری در انجمن بلیزارد می‌گوید: «ما متعهد هستیم که دنیای Sanctuary را مکانی امن و منصفانه برای همه بازیکنان نگه داریم و تیم Game Security به طور مداوم بر تقلب‌ها و تغییرات غیرمجاز نظارت دارد».

این پست در ادامه توضیح می‌دهد که شرایط و ضوابطی که همه بازیکنان با آن موافقت می‌کنند، به صراحت می‌گوید «تقلب، بات‌ها، هک‌ها و هر نرم‌افزار غیرمجاز دیگری که بازی را به طور خودکار تغییر می‌دهد یا تداخل ایجاد می‌کند، ممنوع است».

TurboHUD4، مانند هر نرم افزار اصلاح‌کننده بازی، برای استفاده در Diablo 4 ممنوع است. هر بازیکنی که آن را نصب کند با مجازات روبرو می‌شود که ممکن است شامل بن دائمی باشد.

Diablo 4Diablo 4

این اقدام یک ضربه مهلک به هر بازی محبوبی است، زیرا عرصه مادینگ پر جنب و جوش می‌تواند یک بازی تا سال‌های سال زنده نگه دارد. معروف‌ترین نمونه، بازی Skyrim است که هنوز مادهای جذاب و جالبی از آن منتشر می‌شود.

حتی عناوینی که لانچ سختی داشتند نیز به لطف مادسازها توانستند با موفقیت همراه شوند. به طور مثال Cyberpunk 2077 بسیاری از ویژگی‌های درخواستی طرفداران را مدت‌ها قبل از اینکه توسعه‌دهندگان بتوانند آن‌ها را در پچ‌های رسمی اضافه کنند، توسط مادها دریافت کرد.

باید دید که آیا بلیزارد در آینده موضع خود را در برابر مادهایی که مزیت خاصی در گیم‌پلی به کاربر نمی‌دهند، تغییر خواهد داد یا خیر. این اتفاق در مورد بازی‌های دیگر رخ داده، مانند زمانی که آمازون به بازیکنان New World اجازه استفاده از یک ماد مینی‌مپ را داد، زیرا اعتراف کرد به این زودی‌ها نمی‌تواند نسخه رسمی آن را بسازد.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید


بهترین بازی های اقتباسی از فیلم ها

سونی تاریخ اکران Kraven the Hunter و چند فیلم دیگر را تغییر داد - ویجیاتوسونی تاریخ اکران Kraven the Hunter و چند فیلم دیگر را تغییر داد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.