استریم کن، استریم ببین، جایزه ببر!

استریم کن، استریم ببین، جایزه ببر!

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا عاشق دنیای گیم هستید؟ آیا دوست دارید مهارت‌های گیمینگ خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ آیا دوست دارید در یک رقابت مهیج برنده جوایز ارزشمند شوید؟ اگر جوابتان به هر کدام از این سوالات مثبت است، جشنواره استریمرشو لیویتو را از دست ندهید.

<!–

–>

لیویتو یک پلتفرم استریم ایرانی است که به گیمرها اجازه می‌دهد محتوای دلخواهشان را بدون هیچ محدودیتی و با اینترنت نیم‌بها در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. حالا این پلتفرم بی‌نظیر تصمیم گرفته برای گسترش فرهنگ تولید محتوا در کشور و جذب بهترین استریمرهای ایرانی یک جشنواره بزرگ را راه‌اندازی کند. در جشنواره استریمرشو لیویتو شما می‌توانید با استریم کردن انواع بازی‌ها و محتواهای خلاقانه خود و جذب بینندگان هر هفته برنده جوایز ارزشمندی شوید!

البته جوایز این جشنواره فقط محدود به استریمرها نیست و حتی بینندگان هم می‌توانند شانس خود را برای بردن جوایز مختلف امتحان کنند. علاوه بر این، جشنواره استریمرشو هیچ محدودیت خاصی برای ورود ندارد و همه گیمرهای ایرانی می‌توانند برای بردن جوایز جذاب با یکدیگر رقابت کنند. این یعنی فرقی نمی‌کند یک استریمر حرفه‌ای باشید یا یک گیمر مبتدی، زیرا در این جشنواره همه شانس برنده‌شدن دارند.

حالا بیایید درمورد شرایط و جوایز جشنواره استریمرشو لیویتو صحبت کنیم. این جشنواره از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و تا روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. در طول این مدت، استریمرها می‌توانند با اشتراک‌گذاری محتوایشان در پلتفرم لیویتو و رسیدن به اهداف مشخص شده برنده جوایز ارزشمندی شوند. هدف اصلی جشنواره استریمرشو جذب استریمرهای خلاق ایرانی و ارائه محتواهای جذاب است. پس اگر فکر می‌کنید استعداد استریمر شدن دارید و می‌توانید مخاطبان زیادی را به کانال خود جذب کنید، جایزه‌های هیجان‌انگیزی در انتظار شما هستند. همچنین در پایان هر هفته تمامی استریمرهایی که بیش از ده ساعت در سایت لیویتو استریم کرده باشند وارد قرعه‌کشی هفتگی می‌شوند. هرچه مدت‌زمان استریم شما بالاتر باشد، شانستان برای برنده‌شدن بالاتر می‌رود. قرعه‌کشی این جوایز در پایان هر هفته به‌صورت زنده از وب‌سایت و صفحه اینستاگرام لیویتو پخش خواهد شد.

پس اگر به دنیای استریمینگ علاقه دارید یا می‌خواهید با تولید محتوا کسب درآمد کنید، به‌هیچ‌وجه این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید و به جشنواره استریمر‌شو بپیوندید. ما در وب‌سایت لیویتو بی‌صبرانه منتظر محتواهای خلاقانه و جذاب شما هستیم. برای اطلاعات تکمیلی می‌توانید به وبسایت لیویتو، و برای اطلاع از اخبار و قرعه‌کشی جشنواره می‌توانید اینستاگرام و تلگرام لیویتو را دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.