از ChatGPT برای نوشتن متن عذرخواهی بازی Gollum استفاده شده است

از ChatGPT برای نوشتن متن عذرخواهی بازی Gollum استفاده شده است

ادعا شده که از برنامه هوش مصنوعی ChatGPT برای نوشتن متن عذرخواهی بازی پر از باگ Lord of the Rings Gollum استفاده شده است. در مصاحبه‌ای با فروشگاه بازی آلمانی GameTwo، چندین نفر از کارکنان سابق Daedalic برای اولین بار در مورد مشکلات بازی، صحبت کردند.

<!–

–>

پس از انتشار Gollum، استودیو Daedalic برای ارائه «تجربه‌ی دلسردکننده» عذرخواهی کرد. این شرکت گفت «عمیقا متاسفیم» که بازی انتظارات را برآورده نکرد و متعهد شد آن را از طریق به‌روزرسانی‌های آتی بهبود ببخشد.

طبق گفته دو منبعی که با GameTwo صحبت کردند، اکنون ادعا شده که متن عذرخواهی با نرم افزار هوش مصنوعی ChatGPT نوشته شده است. همچنین توسعه‌دهنده Daedalic قبل از انتشار متن، از عذرخواهی یا محتوای آن اطلاعی نداشت و کاملا توسط ناشر Nacon انجام شده است.


مطلب پیشنهادی:۳ ویژگی خاص بدن گالومدگرگونی‌های ریشه گرفته از حلقه‌ی یگانه
۳ ویژگی خاص بدن گالوم۳ ویژگی خاص بدن گالوم

در زمان انتشار، Gollum پایین‌ترین امتیاز سال در سایت‌های متاکریتیک و اپن کریتیک را دریافت کرد. گزارش شده که بودجه ساخت بازی حدود ۱۵ میلیون یورو بوده است، مبلغی متوسط برای یک بازی در فضای AAA در سال ۲۰۲۳.

توسعه‌دهنده ارشد سابق Daedalic، پل شولز، گفت:

افرادی روی بازی کار می‌کردند که ده، پانزده و بیست سال سابقه کار داشتند و کارشان خوب است، اما نمی‌توانند جادو کنند زیرا بودجه‌ای به آن‌ها داده نشد.

همچنین در این ویدیو ادعا شد که به دلیل تمام شدن مهلت ساخت به منظور انتشار در سال ۲۰۲۳، چندین شخصیت و کات‌سین که قرار بود انیمیشن‌سازی شوند، به سادگی از دید بازیکنان پنهان شد.

GollumGollum

برای مثال، صحنه‌ای که قرار بود گالم در حال استراق سمع مکالمه بین دو شخصیت باشد، ضبط شد، اما هرگز به حالت انیمیشن در نیامد. بنابراین Daedalic مجبور شد کاری کند که گالم به سادگی به یک پنجره نگاه کند، صدای ضبط شده را پخش کنند و شخصیت‌هایی که صحبت می‌کردند را نشان ندهند.

همچنین ادعا شده سیستم استدلال که گالم و اسمیگل در مورد اینکه کدام گزینه را انتخاب کنند، با هم بحث می‌کردند، هرگز به سرانجام نرسید و یک راه‌حل موقت قبل از انتشار اضافه شد. در ابتدا، مکانیک قرار بود مکالمات مشابهی را همچون فیلم‌ها تکرار کند که دید دوربین را تغییر می‌داد تا مشخص کند کدام بخش از وجود گالم صحبت می‌کند.

هنگامی که مکانیک برای اولین بار در مرحله پیش‌نمایش نشان داده شد، از یک ارائه مشابه استفاده شد. با این حال، زمانی که بازی در نهایت منتشر شد، بازیکنان به سادگی از میان چند گزینه متن ساده انتخاب کردند، در حالی که شخصیت بی‌جان گالم در پس‌زمینه شناور بود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲خاندان اژدها و حلقه‌های قدرت با رویکرد سیاست و ماجراجویی
نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲


۱۰ ایده خفنی که سوپرسل اونارو به دنیای کلش آف کلنز اضافه کرد!

شایعه: بازی Modern Warfare 3 چند تفنگ از Advanced Warfare دریافت می‌کند - ویجیاتوشایعه: بازی Modern Warfare 3 چند تفنگ از Advanced Warfare دریافت می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.