از نقشه راه بازی Dead by Daylight برای ماه آپریل رونمایی شد

از نقشه راه بازی Dead by Daylight برای ماه آپریل رونمایی شد

محتوای جدید برای بازی Dead by Daylight در دست ساخت قرار دارد که برای عرضه در ماه آپریل برنامه‌ریزی شده‌اند و اکنون از نقشه راه این ماه رونمایی شده است. 

<!–

–>

با وجود اینکه خیلی از استودیو روز گذشته به محتوای دروغین اشاره داشتند، اما استودیو Behaviour Interactive از آپدیت‌های واقعی این بازی رونمایی کرد. اکنون از نقشه راه محتوای ماه آپریل بازی Dead by Daylight نیز رونمایی شده است که به صورت دقیق از تاریخ عرضه این محتوا را نشان می‌دهد. همه چیز نیز با رویداد My Little Oni به مناسبت سنت دروغ ۱ آپریل (دروغ ۱۳) شروع شده است. 


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینداستان شکار و شکارچی
رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینرتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترین

دیگر رویدادهای ماه آپریل شامل Techwear، داستان‌ها گوتیک، Days Gone By، افسانه‌های فراموش شده و Chyrsalis می‌شود. در واقع استودیو Behaviour Interactive برای تک تک هفته‌های این ماه برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده که خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران محسوب می‌شود. شما می‌توانید نقشه راه Dead by Daylight برای ماه جاری را در زیر مشاهده کنید:

بازی Dead by Daylightبازی Dead by Daylight

همچنین در این نقشه راه به یک تست فنی نیز اشاره شده است که از فردا آغاز می‌شود، اما در حال حاضر اطلاعاتی از آن در اختیار ما قرار ندارد. رویداد My Little Oni نیز تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و مدت زمان کمی برای تجربه آن فرصت دارید. Dead by Daylight در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده ولی با پشتیبانی خوب استودیو Behaviour Interactive  همچنان بازیکنان فعال بسیار زیادی دارد. 

Dead by Daylight در حال حاضر روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


بزرگ‌ترین دروغ هایی که بازی ها بهمون گفتن | ویجی کست

از نقشه راه بازی Dead by Daylight برای ماه آپریل رونمایی شد - ویجیاتواز نقشه راه بازی Dead by Daylight برای ماه آپریل رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.