از نقشه جدید COD Warzone رونمایی شد

از نقشه جدید COD Warzone رونمایی شد

اکتیویژن و Raven Software به تازگی در جریان رویداد مخصوص سری کال آو دیوتی، از نقشه بعدی بازی Warzone رونمایی کردند که منطقه Urzikstan نامیده می‌شود.

<!–

–>

یک نقشه بزرگ کاملا جدید که ترکیبی از خاورمیانه با اروپای شرقی است و ۱۱ نقطه شاخص مهم در کنار بسیاری از مناطق کوچک‌تر دیگر، طراحی شده‌اند. این نقشه با Republic of Adal، محل نقشه المزره، هم‌مرز است و در وبلاگ رسمی Call of Duty توضیح داده شده است.

Activision همچنین برخی از تغییرات مربوط به حرکت و مکانیک‌های رزمی که در بازی جدید Warzone ایجاد می‌شود را شرح داد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین لودآوت‌ های وارزون ۲که از نان شب واجب‌تر است!
راهنمای بهترین لودآوت‌ های وارزون ۲راهنمای بهترین لودآوت‌ های وارزون ۲

بازیکنان می‌توانند سُر خوردن را با پریدن یا خم شدن دوباره لغو کنند. اپراتورها عمل سُر خوردن را سریع‌تر شروع می‌کنند، می‌توانند فاصله بیشتری را سُر بخورند و در حین انجام این کار می‌توانند در حالت Tac-Stance شلیک کنند.

پرش نیز سریع‌تر با ارتفاع بیشتر شده و هنگام پایین آمدن، یک حالت کم شدن سرعت وجود دارد و همچنین پس از پریدن، یک تاخیر جزئی در حمله‌ور شدن رخ خواهد داد.

بازیکنان می‌توانند Tac-Stance را برای «ترکیبی از شلیک و هدف‌گیری رو به پایین» فعال کنند که ضربات و سرعت حرکت سریع‌تری دارد اما دقت کاهش می‌یابد. همچنین می‌توان از آیتم تاکتیکی Stim برای افزایش کوتاه سرعت حرکت به منظور رهایی از موقعیت‌های دشوار استفاده کنند.

WarzoneWarzone
نقشه جدید وارزون

از دیگر ارتقاهای کیفیت زندگی (QoL) جدید در Warzone می‌توان به یک اسلحه کمری اختصاصی برای شنا و کوهنوردی، قراردادهایی که راحت‌تر پیدا می‌شوند و به سر کشیدن خودکار ماسک گاز در صورت مجهز شدن در بخش Loadout، اشاره کرد.

حالت‌ها و نقشه‌های زیر در نسخه بعدی Warzone در زمان لانچ در دسترس خواهند بود:

  • Battle Royale (Urzikstan, Vondel)
  • Resurgence (Vondel, Ashika Island)
  • Plunder (Urzikstan)

اولین دور از تست‌های بتای چند نفره Modern Warfare 3 از امروز آغاز می‌شود که در انحصار پلی استیشن است. مرحله دوم که برای همه پلتفرم‌ها باز خواهد بود در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برگزار می‌شود.


مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2


بررسی بازی کانتر استرایک ۲

ویدئویی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفت - ویجیاتوویدئویی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.