از نام جدید Assetto Corsa 2 رونمایی شد

از نام جدید Assetto Corsa 2 رونمایی شد

یک روز پس از انتشار پیست ACC Nordschleife، نام جدید جانشین مورد انتظار از طریق اکانت رسمی توییتر Assetto Corsa اعلام شد.

<!–

–>

توسعه‌دهنده Kunos Simulazioni، عنوان جدید Assetto Corsa Evo را برای دنباله‌ی آینده، از طریق یک سرنخ کوچک در بسته الحاقی جدید Nurburgring، به اشتراک گذاشت.

هنگام رانندگی در پیست ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ، در Grand Prix Loop در قسمت بیرونی Michelin-Kurve یک بیلبورد خواهید دید. ۲۰۲۴ را با فونت بزرگ و به دنبال آن یک کد QR نمایش می‌دهد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ride 5موتور سواری سرد
بررسی بازی Ride 5بررسی بازی Ride 5

آن را با تلفن خود اسکن کنید و به صفحه ورود Assetto Corsa Evo با عنوان «شبیه‌ساز رانندگی تکامل یافته» هدایت می‌شوید. ثبت نام برای خبرنامه ایمیلی در دسترس است اما در زمان انتشار کار نمی‌کند.

Assetto CorsaAssetto Corsa

در حال حاضر اطلاعات دیگری مشخص نیست، به جز اسناد مالی که اخیرا در ماه گذشته فاش شد، بازی بعدی Assetto Corsa برای انتشار دسترسی زودهنگام پی‌سی در تابستان ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

مدیر اجرایی توسعه دهنده Kunos Simulazioni، مارکو ماساروتو، در ماه مارس گفت: «Asetto Corsa جدید همان کاری را که ما با قسمت اول انجام دادیم دنبال خواهد کرد».

با این حال، این فقط یک دنباله‌ی ساده نیست، خیلی، خیلی، بیشتر است. قطعا یک اسپین‌آف مانند Competizion نیست.

ACE مطمئنا انتخاب جالبی برای نام است. همانطور که هر کسی با خودروهای فراری آشنا است می‌داند Evoluzione اصطلاح ایتالیایی برای تکامل است. شاید عبارت کامل برای جلوگیری از اشتباه گرفتن با Competizione حذف شده است. با توجه به اینکه این عنوان از یک موتور داخلی کاملا جدید استفاده می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟عناوینی مهیج با رنگ و بوی ورزش
بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟


بزرگ‌ترین دروغ هایی که بازی ها بهمون گفتن | ویجی کست

توسعه بازسازی Star Wars KOTOR به خوبی پیش می‌رود - ویجیاتوتوسعه بازسازی Star Wars KOTOR به خوبی پیش می‌رود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.