از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد

از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد

دیوید بنیوف (David Benioff) و دی بی وایس ( D.B. Weiss) دو خالق سریال بازی تاج و تخت هستند که حالا از پروژه جدید خود که با همکاری نتفلیکس ساخته می‌شود، رونمایی کرده‌اند. 

<!–

–>

سریال جدید این دو Death by Lightning نام دارد که روی زندگی جیمز گارفیلد (James Garfield)، رئیس جمهور سابق آمریکا، تمرکز دارد. این سریال درام روی انتخاب جیمز گارفیلد به عنوان رئیس جمهور و ترور او توسط چارلز گیتو (Charles Guiteau) تمرکز می‌کند و بر اساس کتاب Destiny of the Republic، نوشته شده توسط کندیس میلارد (Candice Millard)، ساخته می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بزرگ‌ترین پیروزی‌های تاریخ انیمهپیروزی‌های حماسی در تاریخ انیمه!
10 تا از بزرگ‌ترین پیروزی‌های تاریخ انیمه10 تا از بزرگ‌ترین پیروزی‌های تاریخ انیمه

در حال حاضر تاریخ پخش سریال Death by Lightning مشخص نیست، اما بازیگران نقش‌های اصلی آن اعلام شده‌اند. مایکل شانون (Michael Shannon) نقش جیمز گارفیلد را بازی می‌کند و متیو مک فادین (Matthew Macfadyen) که به تازگی برای حضور در سریال Succession برنده جایزه امی شده، نیز نقش چارلز گیتو را برعهده دارد. 

مایکل شانون و متیو مک فادین در سریال جدید نتفلیکسمایکل شانون و متیو مک فادین در سریال جدید نتفلیکس

مایک ماکوفسکی (Mike Makowsky) با سابقه کار روی فیلم Bad Education، نویسنده و خالق Death by Lightning محسوب می‌شود و در کنار دیوید بنیوف و دی بی وایس تهیه کننده اجرایی سریال نیز هستند. مت راس (Matt Ross) هم با‌ اثاری مثل Captain Fantastic و ۲۸ Hotel Rooms در کارنامه خود، به عنوان کارگردان تمام قسمت‌ها انتخاب شده است.

دیوید بنیوف و دی بی وایس در سال ۲۰۱۹ قرارداد بزرگی با نتفلیکس امضا کردند که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ارزش داشت. اولین پروژه این دو برای نتفلیکس ۳ Body Problem نام دارد که در ماه مارچ پخش می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:معرفی ۴۷ تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت ۲۰۲۴نور، صدا، دوربین، اکشن!
معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2024معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2024


سوساید اسکواد یا جنجالی‌ترین بازی سال!

از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتواز دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.