از تریلر بعدی GTA VI چه انتظاراتی داریم؟

رونمایی از اولین تریلر بازی GTA VI یکی از مهم‌ترین اتفاقات صنعت ویدیوگیم در سال ۲۰۲۳ بود که به بهترین شکل پرونده سال گذشته را بست. GTA VI در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین عناوین صنعت ویدیوگیم است که مشخصا بزرگترین لانچ سال ۲۰۲۵ یا حتی تاریخ ویدیوگیم خواهد شد. در حال حاضر نمی‌شود با فقط دیدن یک تریلر از این اثر به خوبی عنوان پیش‌رو را پیش‌بینی کرد. همچنین می‌دانیم تریلرهای راکستار همیشه دید خوبی به ما درباره بازی‌ها داده‌ است.

<!–

–>

راکستار تاریخچه بلند بالایی در منتظر نگه داشتن طرفداران برای عناوین خود دارد. این استودیو همیشه کم کم و به مرور اطلاعات بازی را به هواداران می‌داد تا آن‌ها را از قبل برای اثر خود مشتاق‌تر کند. چند ماهی از نمایش اولیه اثر مورد انتظار می‌گذرد و همین الان هم حدس و گمان‌هایی از تریلر بعدی بازی GTA VI وجود دارد. از الان چند ماهی تا دیدن جزئیات جدید بازی فاصله داریم ولی می‌شود با بررسی شرایطی که عناوین قبلی راکستار داشتند پیش‌بینی کنیم که چه مواردی را خواهیم دید. با ویجیاتو همراه باشید.

معرفی شخصیت‌های جدید

از تریلر بعدی GTA VI چه انتظاراتی داریم؟ - ویجیاتواز تریلر بعدی GTA VI چه انتظاراتی داریم؟ - ویجیاتو

نمایش اولیه GTA V و Red Dead Redemption 2 هر دو تیزرهای خیره‌کننده‌ای بودند، اما تریلر دوم که منتشر شد نگاهی عمیق‌تر به بازی داد و به بعضی از شخصیت‌های آنان به خوبی پرداخت. حال ما همین انتظار را داریم تا در تیزر بعدی GTA VI شخصیت‌های بیشتری که در بازی حضور دارند را ببینیم. رونمایی از کاراکترهای جانبی و آنتاگونیست‌های احتمالی به بازیکنان دید بهتری از بازی و جو موجود در آن به هواداران خواهد داد. دلیل این مورد این است که دومین تریلر دو عنوان قبلی راکستار شخصیت‌پردازی عمیق‌تری انجام داد و ارتباط آنان با پروتاگونیست‌ها را به خوبی نشان داد.

آشنایی بیشتر با لوسیا و جیسون

GTA VIGTA VI

همین که یک داستان جدید از سری GTA به دست ما خواهد رسید به خودی خود جذاب است، اما مهم‌ترین بخش کمپین بازی را می‌شود به این اختصاص داد که این اثر بر پایه دو پروتاگونیست یعنی لوسیا و جیسون نهاده شده است. لوسیا اولین پروتاگونیست زن عناوین مدرن GTA است که بسیار شخصیت جالب و جذابی به نظر می‌رسد. در تصاویر کوتاهی که در تریلر اول بازی مشاهده کردیم، به نظر می‌آمد که لوسیا رهبر اصلی ماموریت‌هایی است که با جیسون در آن شریک هستند. با اینکه تریلر اول لوسیا و جیسون را در مرکز توجه قرار داد، دیالوگ خاصی بین آنان رد و بدل نشد و فقط آخر ویدیو مکالمه‌ای بین آن‌ها مشاهده کردیم.

وقتی تریلر دوم به نمایش در بیاید، رابطه این دو پروتاگونیست جلوه بهتری خواهد داشت و همکاری آنان را بهتر می‌توانیم بیینیم. بر اساس ویدیوی اول GTA VI داستان بازی حالتی خودمانی دارد که زمان زیادی را در آن صرف رابطه جیسون و لوسیا خواهیم کرد و تریلر دوم بهترین زمان است که به این مسئله به خوبی پرداخته شود.

جزئیات داستان

ار تریلر بعدی GTA 6 چه انتظاراتی داریمار تریلر بعدی GTA 6 چه انتظاراتی داریم

با اینکه تریلر بعدی GTA VI داستان بازی را اسپویل نخواهد کرد، اما مشخصا دیدگاهی کلی به ما خواهد داد که بدانیم با چه اثری طرف خواهیم بود. برای مثال تیزر دوم دو عنوان قبلی راکستار یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 به شکل عمیق‌تری به تم و خط داستانی بازی‌ها پرداختند. راکستار از ابتدا محتوای عناوین خود را به تدریج به نمایش می‌گذاشت و همین هیجان و هایپ هواداران را برای تجربه شاهکار پیش رویشان بیشتر می‌کرد.

تریلر بعدی GTA VI مشخصا طولانی‌تر خواهد بود

تریلر GTA 6تریلر GTA 6

مدت زمان تریلر معرفی GTA VI یک دقیقه و نیم بود و طبق سابقه راکستار می‌شود انتظار این را داشت که تیزر بعدی کمی طولانی‌تر باشد. اگر بخواهیم بر اساس Red Dead Redemption 2 و GTA 5 این بازی را قضاوت کنیم، می‌توان انتظار داشت که تریلر دوم حداقل ۳۰ ثانیه بیشتر از همتای قبلی خود باشد. فعلا در حال حاضر تریلر GTA VI در حال شکستن رکوردهای مختلف است و این نشان می‌دهد با ارائه جزئیات بیشتر در تریلر بعدی در مورد شخصیت‌ها و داستان بازی رکوردهای بیشتری نیز شکسته خواهند شد.

شاید تریلر بعدی به این زودی‌ها به دست ما نرسد

بازی GTA VIبازی GTA VI

همان‌طور که اشاره کردیم راکستار محتوای بازی‌های آینده خود را دیر به دیر برای طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد و این مورد برای همه ناراحت‌کننده است. شاید خیلی‌ها بتوانند چند ماه برای دیدن فوتیج بعدی صبر کنند، اما راکستار تریلر دوم GTA 5 و Red Dead Redemption 2 را دقیقا یک سال بعد از مورد اول منتشر کرد! اگر این استودیو بخواهد به این سنت ادامه دهد ما حداقل تا دسامبر ۲۰۲۴ شاهد تریلر جدیدی از این بازی نخواهیم بود.

المان‌های کلاسیک سری GTA

GTA VIGTA VI

فوتیج بعدی GTA VI مشخصا هرچه باشد جذاب خواهد بود، اما یک سری موارد به خصوص هستند که امیدواریم شاهد آن‌ها باشیم. با اینکه مجموعه GTA به اکشن و آشوب معروف است، ویدیوی معرفی آن کمی آرام‌تر از حد انتظار بود. لحظات جذاب زیادی را در فوتیج اول دیدیم و همه ما خواستار این هستیم که اکشن بیشتری طی تریلر بعدی از پروتاگونیست‌ها ببینیم. تریلر شماره دو بازی باید جیسون و لوسیا را در دزدی‌ها و جنایات بیشتر نشان دهد و ببینیم که المان‌های اصلی سری چگونه در بازی پیاده شده‌اند.

لوکیشن‌های کلاسیک فرانچایز

تریلر بعدی GTA VIتریلر بعدی GTA VI

مدت‌ها از آخرین باری که راکستار به وایس سیتی سر زده می‌‎گذرد و بهترین راه برای این کار این است که هواداران قدیمی سری را با نشان دادن مکان‌های کلاسیک بازی‌های قبلی به آنان خوشحال کند. لوکیشن‌های معرکه زیادی در وایس سیتی هستند که می‌شود دوباره به سراغشان رفت و انجام این کار با جیسون و لوسیا فوق‌العاده خواهد بود. زمانی که GTA VI عرضه شود قطعا این مکان‌ها را خواهیم دید، اما داشتن یک پیش‌نمایش خوب از این لوکیشن‌ها قطعا همه ما را بیش از پیش هایپ خواهد کرد.

تا الان ما مدت زیادی را برای عرضه بازی جدید GTA صبر کرده‌ایم و همین الان هم حدس و گمان‌های بسیاری حول ساختار این عنوان زده شده‌ است. با اینکه احتمالا فوتیج جدیدی از بازی تا آخر امسال به دست ما نمی‌رسد، امیدواریم راکستار سنت قدیمی خود را کنار بگذارد و زمانی زودتر برای انتشار این ویدیو داشته باشد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ از نظر شما دیگر چه مواردی هستند که در تریلر بعدی GTA VI شاهد آن‌ها خواهیم بود؟ شما چه انتظاراتی از تریلر بعدی بازی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.  

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.