از بازی متاورس بتل رویال OPEN با حضور Ready Player One رونمایی شد

از بازی متاورس بتل رویال OPEN با حضور Ready Player One رونمایی شد

کمپانی Readyverse Studios در یک بیانیه رسمی بازی OPEN را معرفی کرد؛ یک بازی بتل رویال کلان‌بودجه تحت متاورس که برای پی‌سی و کنسول‌های نسل کنونی ساخته می‌شود.

<!–

–>

این بازی توسط استودیو Walker Labs ساخته می‌شود که از اعضای سابق امثال اپیک گیمز، دایس و مایکروسافت تشکیل شده است. از طرف دیگر Readyverse Studios نیز توسط شارا سندراف، ارون مک‌دونالد و ارنست کلاین تشکیل شده است. کتاب‌خوان‌ها احتمالا با نام آخر آشنایی دارند و می‌دانند که او نویسنده کتاب Ready Player One است. پس در نتیجه Ready Player One حضور چشمگیری در OPEN خواهد داشت و زیست‌بوم مخصوص خود را دریافت می‌کند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی SUPER BOMBERMAN R 2جذاب ولی خسته‌کننده!
معرفی بازی SUPER BOMBERMAN R 2معرفی بازی SUPER BOMBERMAN R 2

با این حال Ready Player One قرار نیست تنها فرنچایز یا برند حاضر در OPEN باشد. DeLorean و Reebok دو برند دیگری هستند که حضورشان در این بازی تایید شده است. سازندگان می‌خواهند طیف گسترده‌ای از فرهنگ عام را وارد بازی کنند و در همین راستا، شخصیت‌های معروفی را از فرنچایزهای مختلف وارد بازی خواهند کرد.

بازی OPENبازی OPEN

گیم پلی OPEN دارای «حالت‌های همکاری‌محور و رقابت‌محور چند راندی» خواهد بود که در نهایت یک برنده خواهد داشت. بازیکنان ضمن استفاده از مهارت‌های تیراندازی و رانندگی خود باید با تاکتیک وارد نبردهای پیش رویشان شوند.

به‌طور کل می‌توان برداشت کرد که OPEN مستقیما می‌خواهد با فورتنایت وارد رقابت شود. فورتنایت در حال حاضر به کلکسیونی از فرهنگ عام سراسر دنیا تبدیل شده و همچنان با قدرت به رشد خود ادامه می‌دهد. باید دید OPEN چگونه می‌تواند موفقیت فورتنایت را تکرار کند.


مطلب پیشنهادی:بازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشتبازگشت به ریشه‌های فرنچایز
بازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشتبازی بعدی Battlefield احتمالا حالت بتل رویال رایگان خواهد داشت


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

اسکار ۲۰۲۴ پربیننده‌ترین مراسم چند سال اخیر بوده است - ویجیاتواسکار ۲۰۲۴ پربیننده‌ترین مراسم چند سال اخیر بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.