ازراک مادربرد های B760/H610 اینتل و AMD B550 را با طراحی سفید معرفی کرد

ازراک طراحی جدیدی را برای مادربردهای سری Pro خود معرفی کرده است که هرچند ممکن است کاملاً سفید نباشد، اما مطمئناً دارای تم عمدتاً سفید است. این ظاهر تازه برای دو مادربرد اینتل، B760M-HDV/M.2 و H610M-HDV/M.2+ D5 و همچنین مادربرد AMD B550M Pro SE اعمال خواهد شد. درواقع ازراک قصد دارد تا با عرضه مادربرد سفید نستبا ارزان به بازار، این انحصار را از دست مادربردهای گران قیمت خارج کند.

ازراک مادربرد Deep Micro-ATX ویژه پردازنده Xeon Sapphire Rapids را معرفی کرد

دیگر مادربردهای سفید تنها برای مدل‌های گران قیمت نیستند

مابرد سفید با پوشش‌های ورودی/خروجی سفید و نقره‌ای ظاهری براق به این مادربردها می‌دهد، اگرچه برخی از عناصر مانند اسلات‌های DIMM و اتصالات برق و رابط، همچنان رنگ مشکی خود را حفظ کرده‌اند. اما با توجه به اینکه اینها بخشی از سری مقرون به صرفه شرکت ASRock هستند، تغییر به سمت طراحی جذاب‌تر، در بخش گزینه‌های مقرون به صرفه، به گیمرها این اماکن را می‌دهد که علاوه بر کارایی بتوانند زیبایی را نیز با بودجه‌ی کمتری به دست بیاورند.

مادربرد سفید ازراک
مادربرد سفید ازراک

ازراک تضمین کرده است که همه‌ی این مادربردها از SSD‌های M.2 پشتیبانی می‌کنند و نسل PCIe بر اساس یک چیپست متفاوت است. علاوه بر این، همه آنها از فرم فاکتور Micro-ATX پیروی می‌کنند و مجهز به یک یا دو اسلات PCIe x16 با اندازه کامل هستند.

مادربرد سفید ازراک

نگاهی به بیانیه مطبوعاتی ازراک:

تایپه، تایوان، ۲ آگوست ۲۰۲۳ – ASRock اولین مادربرد تمام سفید این شرکت را که بر روی هر دو پلتفرم اینتل و AMD عرضه می‌شود، عرضه می‌کند، و نکته هیجان‌انگیز این است که این طراحی تنها به محصول سطح بالا محدود نمی‌شود. سه مادربرد اولی که این لباس کاملاً جدید را بر تن خواهند کرد، B760M-HDV/M.2 و H610M-HDV/M.2+ D5 از اینتل خواهد بود و همانطور برای طرف AMD ما B550M Pro SE را داریم. خوب به نظر رسیدن دیگر امتیازی برای مادربردهای گران قیمت نیست، برای اولین بار محصول شیک و مقرون به صرفه به یک روند جدید در DIY تبدیل شده است.

علاوه بر پوششی کاملاً جدید، عملکرد نیز ارتقا یافته است، پشتیبانی از حافظه جدید Dragon 2.5G Lan و DDR5 در مدل‌های انتخابی، عملکرد مادربرد جدید را افزایش می‌دهد، هر سه مادربرد با دستگاه‌های ذخیره‌سازی NVMe M.2 سازگار هستند و مهم‌تر از همه، هدر RGB LED برای ساخت رایانه‌های شخصی خیره کننده و در عین حال خلاقانه در دسترس است.

ASRock

در حال حاضر، هیچ یک از این مادربردها از طریق خرده فروشان در دسترس نیستند، بنابراین قیمت دقیق هنوز تایید نشده است. با این حال، با این ارتقاء، ASRock قصد دارد یک انتخاب منطقی برای کسانی که به دنبال یک مادربرد زیبا و در عین حال مقرون به صرفه برای سیستم بازی خود هستند، ارائه دهد.

در حال حاضر، هیچ یک از این تابلوها از طریق خرده فروشان در دسترس نیستند، بنابراین قیمت دقیق هنوز تایید نشده است. با این حال، با این ارتقاء، ASRock قصد دارد یک انتخاب قانع کننده برای کسانی که به دنبال یک مادربرد زیبا و در عین حال مقرون به صرفه برای تنظیمات بازی خود هستند، ارائه دهد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.