ازراک در حال آماده سازی کارت گرافیک Arc A770 با حافظه ۱۶ گیگابایتی

به گزارش videocardz، ازراک در حال طی مراحل عرضه یک کارت گرافیک جدید اینتل Arc A770 است. اما تا این لحظه، این شرکت هیچ صحبتی از محصول جدید خود نکرده است. به نظر می‌رسد که ازراک در حال کار بر روی کارت گرافیک Arc A770 جدید با حافظه ۱۶ گیگابایتی است، که نسبت به مدل Phantom Gaming دو برابر حافظه بیشتری خواهد داشت و در عین حال طراحی خنک کننده مشابه نسخه اصلی را حفظ می‌کند. بنابراین، خانواده پردازنده‌های گرافیکی اینتل Arc A770 اکنون به ده مدل افزایش می‌یابد که نیمی از آن‌ها مدل‌های ۱۶ گیگابایتی هستند، از جمله نسخه Limited Edition که اکنون متوقف شده است.

اینتل رسماً تولید کارت گرافیک Arc A770 Limited Edition را متوقف کرد

ازراک A770 با حافظه ۱۶ گیگابایتی ۵۰ دلار گران‌تر از مدل ۸ گیگابایتی

با این حال، ازارک هنوز وجود مدل جدید کارت گرافیک Phantom Gaming OC (Arc A770 PG 16GO) را تایید نکرده است، از همین رو فعلا نمی‌توان هیچ اطلاعاتی را وب سایت رسمی ASRock پیدا کرد. اما با توجه به صفحه Newegg، این کارت دارای ساعت گرافیکی مشابه مدل ۸ گیگابایتی است و با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز (۱۰۰ مگاهرتز بالاتر از مشخصات مرجع اینتل) کار می کند.

ازراک A770 حافظه 16 گیگابایتی

متأسفانه، مشخص نیست که آیا این کارت، حافظه‌ای با سرعت ۱۷.۵ گیگابیت بر ثانیه دارد یا خیر، این ویژگی در تمام مدل‌های شناخته شده ۱۶ گیگابایتی یافت می‌شود. طراحی فانتوم ۲.۸ اسلات ضخامت دارد و دارای سه فن است. بنابراین گیمرها باید آماده باشند تا دو کانکتور برق ۸ پین را برای تامین برق ۲۲۵ وات متصل کنند.

از نظر قیمت، این کارت در حال حاضر با قیمت ۳۲۹ دلار مشاهده شده است که کمی ارزان‌تر از A770 LE است، اما تنها ۵۰ دلار گران‌تر از مدل ۸ گیگابایتی است. Newegg در حال حاضر هیچ کارت ارزان‌تری Arc A770 ارائه نمی‌کند و تنها جایگزین آن Predator BiFrost از ایسر با قیمت ۳۹۹ دلار است. شایان ذکر است که همین هفته گذشته، می‌شد این مدل را با کمتر از ۲۸۲ دلار تهیه کرد. می‌توان گفت که دو شرکت ایسر و ازراک این روزها عملا وارد یک جنگ قیمتی کوچک شده‌اند، که می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.