ازراک از دو مینی کامپیوتر جدید خود رونمایی کرد

ازراک که بیشتر با سخت‌افزارهایی مانند مادربردهای خود شناخته می‌شود، از دو مینی کامپیوتر بسیار فشرده مجهز به پردازنده اینتل N97 رونمایی کرد. این مجموعه محصولات با نام‌های “NUC BOX-N97” با فن خنک کننده و “iBOX-N97” بدون فن خنک کننده وارد بازار خواهند شد. در ادامه به بررسی سخت افزار و ویژگی‌های این دو Mini-PC تازه وارد خواهیم پرداخت.

مینی پی‌سی‌ها جدید MSI از سری Cubi & Pro DP Mini PC رونمایی شدند

هر دو مدل دارای گرافیک Intel UHD برای عملکرد گرافیکی، اسلات حافظه DDR4-3200 SO-DIMM x 1 (پشتیبانی تا ۱۶ گیگابایت)، ۲.۵ گیگابیت LAN‌x‌۲ برای شبکه، و HDMI 2.0b‌x‌۲ و دو عدد USB Type-C (DP Alt) هستند که امکان پشتیبانی از حالت چند مانیتوری را ممکن می‌سازد.

مینی کامپیوتر ازراک
مینی کامپیوتر ازراک

کامپیوتر فشرده “NUC BOX-N97” دارای ابعاد ۱۱۷.۵mm (عرض) x 110mm (عمق) x 47.85mm (ارتفاع) و وزن ۱.۰ کیلوگرم است. این دستگاه دارای یک آداپتور برق ۱۹ ولت/۶۵ وات برای منبع تغذیه و یک کارت شبکه سازگار با Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.2 است. از سوی دیگر، “iBOX-N97” کمی از آن کوچکتر است، با ابعاد ۱۱۰ میلی متر (عرض) × ۱۳۵ میلی متر (عمق) در ۴۴.۵ میلی متر (ارتفاع) و وزن ۰.۷ کیلوگرم. این دستگاه نیز همچنین از یک آداپتور برق متناوب ۱۹ ولت/۶۵ وات برای منبع تغذیه استفاده می‌کند اما در آن خبری از کارت شبکه بی‌سیم نیست.

علاوه بر این، ASRock Industrial مادربرد NUC-N97 را نیز در کنار رایانه‌های شخصی جمع و جور معرفی کرد.

مینی کامپیوتر ازراک
مینی کامپیوتر ازراک

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.