ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت

در حالی که شما می‌توانید یک تقویت‌کننده وای فای ۵ میلیون تومانی برای بهبود وضعیت سیگنال‌دهی خانه و افزایش سرعت اینترنت بخرید؛ تی پی لینک RE220 را باید ارزان ترین اکستندر وای فای ولی در عین حال بهترین و اقتصادی‌ترین انتخاب دانست.

چرا اکستندر وای فای نیاز داریم؟

سرعت اینترنت و وای فای ما اصلا با کارهایی که انجام می‌دهیم؛ سازگاری ندارد. همه دوست داریم استریم آنلاین داشته باشیم؛ ساعت‌ها مشغول بازی آنلاین باشیم؛ فیلم‌ها و سریال‌ها و فایل‌ها خود را با سریع‌ترین اینترنت‌ها دانلود کنید و وب‌گردی روانی انجام بدهیم.

اما سرعت اینترنت ایران از یک سود و ضعیف بودن مودم‌هایی که داریم و غالبا وای فای تک بانده دارند؛ از سوی دیگر، دشمن شماره یک ما هستند تا به این خواسته‌مان نرسیم.

در خانه‌هایی که نقاط کور وای فای هست یا متراژ بزرگی دارند؛ دستگاه‌های اکستندر وای فای، راه‌حل ارزان و مناسبی برای بهبود وضعیت سیگنال‌دهی وای فای و تقویت سرعت اینترنت است.

ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک

ما پیش‌تر، هم خبر عرضه تقویت کننده وای فای TP-Link RE220 را منتشر کردیم و هم در راهنمای خرید کوتاهی اشاره کردیم تی پی لینک RE220 را می‌توان ارزان‌ترین و بهترین اکستندر وای فای در دنیا دانست.

حتی در مطلب «۵ اکستندر وای فای برتر بازار ایران» نیز این تقویت‌کننده را گنجاندیم.

تی پی لینک RE220

تی پی لینک RE220

جالب است با گذشته ۳ سال از عرضه این اکستندر وای فای، هنوز هم در بازارهای جهانی و سایت آمازون، پر فروش‌ترین Budget Extender محسوب می‌شود و در فهرست بهترین اکستندرهای سال قرار دارد.

قیمت اکستندر وای فای تی پی لینک RE220 در سایت آمازون به ۱۵ دلار رسیده ولی در ایران حدود ۱/۷۰۰/۰۰۰ تا ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان است که باید قیمت مناسبی محسوب می‌شود.

چرا باید تی پی لینک RE220 را بخریم؟

اکستندر RE220 چند ویژگی منحصربه‌فرد، جدای از قیمت ارزان و پایین دارد که باعث شده چندین سال جزو محبوب‌ترین تقویت‌کننده‌های وای فای باقی بماند.

نخست، نصب و راه‌اندازی آن بسیار آسان است. کافی است این اکستندر را به پریز برق بزنید. سریعا وای فای خانگی شما را شناسایی کرده و به آن وصل می‌شود.

اکستندر تی پی لینک

اکستندر تی پی لینک

از هر دو کانال وای فای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و اگرچه در رده AC750 است (یعنی سرعت ۳۰۰ مگابیت روی کانال ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۴۳۳ مگابیت روی کانال ۵ گیگاهرتز) ولی سرعت قابل قبولی به شما می‌دهد.

مزیت بزرگ دیگر این اکستندر وای فای، محدوده پوشش‌دهی بسیار بالای آن به دلیل استفاده از سه آنتن داخلی است. راحت می‌توانید یک اتاق ۲۰ متری را با این تقویت‌کننده، وای فای بهتری بدهید.

مهم‌ترین مزیت RE220 را هم برخی کاربران، داشتن درگاه شبکه اترنت می‌دانند که باعث می‌شود بتوانید کنسول بازی، پی‌سی، لپ‌تاپ، تلویزیون و هر دستگاه دیگری را با کابل شبکه به آن وصل کنید و باز هم سرعت بیشتری بگیرید.

تقویت کننده تی پی لینک RE220

تقویت کننده تی پی لینک RE220

از اتصال ۳۰ دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و در تست‌ها، کمترین قطعی یا عدم پایداری را نشان می‌دهد. سرعت‌های ۱۲۰ مگابیت روی فرکانس ۵ گیگاهرتز و ۱۰۰ مگابیت روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز را با این Wi-Fi extender تجربه کردیم.

یک مود High-Speed Mode دارد که می‌تواند یک یا چندین فرکانس رادیویی را برای لینک backhaul پیدا کند تا سریع‌ترین اینترنت را بگیرد.

مصرف انرژی آن هم فقط ۶ وات است و مستقیم به پریز برق وصل می‌شود.

برای خانه‌های بزرگ، می‌توانید دو یا چند عدد TP-Link RE220 را خریداری و در هر اتاق بگذارید تا هر کجا که دوست دارید؛ وای فای قوی و اینترنت سریع‌تری داشته باشید.

اگر دوست داشتید بیشتر درباره اکستندرها بخوانید و با مدل‌های بیشتری آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم پرونده ویژه راهنمای خرید اکستندر و تقویت‌کننده وای فای ما را بخوانید.

قیمت و خرید اکستندر TP-Link RE220


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.