ادیشن جدید بازی Dying Light 2 Stay Human معرفی شد

ریلودد ادیشن در کنار آپدیت Firearms دو روز دیگر منتشر می‌شود

ادیشن جدید بازی Dying Light 2 Stay Human معرفی شد

استودیو لهستانی تکلند به تازگی اعلام کرده که نسخه و ادیشن جدیدی از بازی Dying Light 2 Stay Human در راه است. Reloaded Edition قرار است به همراه آپدیت اسلحه‌های گرم (Firearms)، بازی اصلی، دی‌ال‌سی Bloody Ties و تمامی به‌روزرسانی‌های آن تاکنون در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند ماه) روانه بازار شود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۴۵ عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید دایینگ لایت ۲ – برخلاف بازی اول – هیچ‌گونه اسلحه گرمی ندارد و تنها سلاحی که به نوعی در بازی دوربرد محسوب می‌شود، چاقوهای پرتابی و تیر و کمان است. حال آپدیت Firearms بالاخره پس از دو سال سلاح‌های گرم را به بازی اضافه خواهد کرد.

Dying Light 2 Stay HumanDying Light 2 Stay Human
Credit: Vigiato.net/Techland

البته این تنها چیزی نیست که آپدیت جدید به Dying Light 2 اضافه می‌کند. علاوه بر سلاح‌ گرم، Firearms کیفیت بصری چهره زامبی‌ها، آسمان در زمان‌های مختلف روز و پوشش گیاهی را بهبود می‌بخشد. بازیکنان بخش تک‌نفره و چندنفره نیز می‌توانند منتظر محتوای جدید برای تجربه باشند. همچنین تکلند گفته یک «شگفتانه» برای طرفداران پر و پا قرص بازی اول دایینگ لایت در نظر گرفته است.

کارگردان دایینگ لایت یعنی تیمن اسمکتالا مدعی شده این بزرگترین آپدیت Dying Light 2 Stay Human تا به امروز است و در نتیجه حالت Nightmare و بخش Tower Raids تاخیر خورده‌اند.

بازی دایینگ لایت ۲ هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و پی‌سی در دسترس است و نسخه سوییچ آن نیز پس از تاخیرهای فراوان احتمالا طی سال جاری روانه بازار شود.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هاهیولا‌های گوشت‌خوار در قاب تلویزیون
بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هابهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی ها


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 به ۳۷ میلیون نفر رسید - ویجیاتوتعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 به ۳۷ میلیون نفر رسید - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.