ادای احترام وین دیزل به مناسبت سالروز تولد پنجاه سالگی پل واکر

ادای احترام وین دیزل به مناسبت سالروز تولد پنجاه سالگی پل واکر

اکنون ۱۰ سال از فوت پل واکر، ستاره سری Fast and the Furious (سریع و خشن) می‌گذرد. اگر پل واکر هنوز زنده بود، این هفته تولد ۵۰ سالگی خود را جشن می‌گرفت. به همین مناسبت، دوستان و طرفداران این ستاره فقید آمریکایی در فضای مجازی در سالروز تولد ۵۰ سالگی به او ادای احترام کردند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبازیگری که خیلی زود در هالیوود جا افتاد
بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنید

در واقع، بنیاد پل واکر یک تی‌شرت اختصاصی تولد با تصویری از پل واکر از فیلم سریع و خشن ۲ توزیع و اعلام کرد که تمام عواید آن صرف این کار خواهد شد. همچنین وین دیزل، همکار و رفیق دیرینه پل واکر به همین بهانه پستی احساسی در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد. در ادامه صحبت‌های وین دیزل را خلاصه‌وار می‌خوانید:

یک دهه… ده سال طولانی… و با این حال انگار همین دیروز بود که برای تولد چهل سالگی‌ات سرود خواندیم. جهان بدون حضور تو مثل قدیم نیست. با اینکه هنوز در غم فقدان تو هستیم، اما من تو فکر می‌کنم و لبخند می‌زنم و می‌دانم که همه چیز درست خواهد شد. برای جشن گرفتن این روز مقدس تصاویری را مرور می‌کردم. خاطرات، یکی بهدر از دیگری از جلوی چشمم رد شدند. دلم برایت تنگ شده، به اندازه روح زیبایت دوستت دارم و به همان اندازه برایت احترام قائل هستم. تولدت مبارک.

ادای احترام وین دیزل به مناسبت سالروز تولد پنجاه سالگی پل واکر - ویجیاتوادای احترام وین دیزل به مناسبت سالروز تولد پنجاه سالگی پل واکر - ویجیاتو

فرانچایز Fast از زمان فوت پل واکر تاکنون به طرق مختلف به او ادای احترام کرده است. در واقع در فیلم سریع و خشن ۹ با ماشین برایان (شخصیت پل واکر) به پایان رسید که برای صرف غذا به بقیه «خانواده» او بپیوندد. اخیرا وین دیزل به طرفداران اطمینان داد که دو فیلم پایانی برایان برنامه‌های ویژه‌ای دارند. در مصاحبه اخیر با توتال فیلم، کارگردان Fast X، لوئیس لتریر، به صحنه‌هایی با شخصیت واکر اشاره کرد که اکنون می دانیم که از فلش‌بک‌های Fast 5 در ابتدای فیلم است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدبهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید


چه بلایی سر بازی های ترنسفورمرز اومد؟

رویداد بعدی State of Play بامداد فردا برگزار می‌شود - ویجیاتورویداد بعدی State of Play بامداد فردا برگزار می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.