احتمال عرضه بازی Persona 3 Reload برای کنسول سوییچ وجود دارد

طبق جدیدترین گزارش از خبرگزاری Atomix، شرکت «آتلوس» (Atlus) در نظر دارد بازی Persona 3 Reload را برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) عرضه کند. گفتنی است نسخه پیش‌خرید بازی Persona 3 Reload هم‌اکنون برای کاربران در دسترس است.

در جریان مصاحبه‌ای، «تاکویا یاماگوچی» (Takuya Yamaguchi) و «ریوتا نیتسوما» (Ryota Ninitsuma) آشکاراً اعلام کردند که برنامه‌ای برای عرضه بازی Persona 3 Reload روی کنسول Switch را ندارند. بااین‌حال، آن‌ها همچنین اضافه کردند «چنین ایده‌ای وجود دارد؛ اما باید با تیم توسعه‌دهنده نیز صحبت‌های انجام دهیم». این گفته به نوعی حس مثبت‌اندیشی را برای طرفداران سری Persona به وجود می‌آورد.

بازی Persona 3 Reload که نسخه بازسازی بازی اصلی محسوب می‌شود، ابتدا در سال گذشته به طور رسمی معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation)، «ایکس باکس» (Xbox) و پلتفرم PC منتشر شود.

امکان ساخت بازی Persona 3 Reload برای کنسول سوییچ ۲

اظهار نظرهای جدید پیرامون بازی Persona 3 Reload نسبتاً مبهم هستند؛ اما به طور کلی توسعه پورت سوییچ این عنوان را در آینده رد نمی‌کنند. در عوض، «یاماگوچی» و «نیتسوما» گفتند «ما خواهیم دید چه اتفاقی می افتد». از سوی دیگر، شرکت Atlus شاید برنامه دارد بازی مذکور را برای برای کنسول نسل بعدی «سوییچ» منتشر کند.

بازی Persona 3 Reload برای سوییچ

شایعات مختلفی پیرامون عرضه کنسول Switch II در اواخر سال جاری میلادی وجود دارد؛ به عنوان مثال، رسانه InsiderGaming مدعی است که این کنسول جدید Nintendo در سپتامبر سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. طرفداران انتظار دارند که نینتندو در حوالی ماه مارس اعلامیه‌ای پیرامون Switch II منتشر کند.

همچنین، نظرسنجی اخیر GDC نشان داد که بسیاری از توسعه‌دهندگان به طور فعال روی عناوین Nintendo Switch 2 کار می‌کنند. Persona 3 Reload در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس است. کاربران می‌توانند از میان نسخه‌های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال پرمیوم یکی را انتخاب کنند. Atlus به اندازه کافی خوب کار می‌کند تا حقوق کارمندان را از ماه آوریل افزایش دهد؛ بنابراین سری Persona این پتانسیل را دارد که در آینده نسخه‌های بیشتری از آن را راهی پلتفرم‌های مختلف کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.