احتمال داشت استودیو Media Molecule توسط سونی بسته شود

احتمال داشت استودیو Media Molecule توسط سونی بسته شود

پلی استیشن اخیرا اعلام کرد که نیروی کار خود را تقریبا ۸ درصد کاهش می‌دهد که به معنای اخراج حدود ۹۰۰ نفر است. با توجه به این تعداد، تعجبی ندارد که این اقدام در سراسر شرکت تاثیر گذاشته باشد.

<!–

–>

تعدادی از استودیوهای فرست پارتی تعداد کارکنان خود را کاهش خواهند داد، بازی Twisted Metal از استودیو Firepsrite که شایعه شده بود در دست ساخت است، کنسل شد، در حالی که SIE London Studio به طور کامل تعطیل شد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2چطور تروفی پلاتینیوم بازی اسپایدرمن ۲ را به دست آوریم؟
راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2

به گفته خبرنگار Ethan Gach که در خبرنامه خود Dead Game ادعا کرده، سونی در کنار استودیوی لندن، احتمال بسته شدن استودیو Media Molecule، سازنده عناوینی همچون LittleBigPlanet و Dreams را نیز بررسی می‌کرد.

در واقع، مدیا مولکول یکی دیگر از استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن بوده که برای تعطیلی در نظر گرفته شده بود. اما در نهایت تصمیم به تعطیلی استودیوی لندن گرفته شد.

Media MoleculeMedia Molecule

به گفته Gach، استودیو لندن به دلیل پیشرفت کندی که در ساخت بازی فانتزی لایو سرویس خود داشت، بسته شد. تغییر از VR به ساخت عنوان کنسولی و قدم گذاشتن در ژانر کاملا متفاوت، ظاهرا برای سونی رضایت‌بخش نبوده و استودیو نیز انتظار نداشته بازی «به این زودی‌ها تکمیل شود». این عوامل به بسته شدن استودیو منجر شده است.

آخرین پروژه Media Molecule، بازی Dreams بود که به موفقیت بسیار خوبی میان منتقدین دست پیدا کرد – با امتیاز ۸۹ متاکریتیک – اما نتوانست مخاطبان زیادی را جذب کند. پشتیبانی از Dreams در سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید و استودیو تایید کرد که روی بازی بعدی خود کار می‌کند که دنباله‌ی دریمز نخواهد بود.

مارک هیلی، یکی از بنیانگذاران Media Molecule که کارگردانی LittleBigPlanet، LittleBigPlanet 2 و Dreams را نیز بر عهده داشت، سال گذشته استودیو را ترک کرد. در ماه اکتبر، حدود ۲۰ کارمند از استودیو اخراج شدند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۴۲ ویجیاتو؛ چقدر با انحصاری‌های پلی‌استیشن آشنا هستید؟آشنایی با انحصاری‌های سونی در طی ۳۰ سال گذشته
کوییز ۴۲ ویجیاتو؛ چقدر با انحصاری‌های پلی‌استیشن آشنا هستید؟کوییز ۴۲ ویجیاتو؛ چقدر با انحصاری‌های پلی‌استیشن آشنا هستید؟


از تعدیل ۹۰۰ کارمند پلی‌استیشن تا کنسل شدن بازی مندلورین | ویجی‌لاگ پلاس

سری بازی Persona تاکنون ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتوسری بازی Persona تاکنون ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.