احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن

گزارش‌های جدید از احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن خبر می‌دهند. ظاهراً بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران می‌خواهد دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

افزایش شدید خریدهای اینترنتی در ایران و لزوم افزایش فعالیت شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و ارائه خدمات غیرحضوری باعث شده است که دیجی‌کالا به عنوان یکی از بزرگترین فعالان فروش اینترنت کالا در ایران و خاورمیانه به فکر افزایش حوزه فعالیت آنلاین خود افتد. از این رو به تازگی خبر رسیده که دیجی‌کالا تصمیم به ارائه خدمات دلیوری و سفارش غذا آنلاین گرفته است و به صورت مستقیم رقیبی برای اسنپ‌فود و اُفود شود. حال باید دید که برنده این رقابت نفس‌گیر کدام شرکت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ورژن جدید نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز معرفی شد

احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن

اخبار موثق حاکی از آن است که دیجی کالا قصد دارد با اضافه کردن خدمات دلیوری و سفارش آنلاین غذا ، کسب و کار خود را گسترش داده و اپلیکیشن خود را به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل کند. در این شکی نیس که دیجی کالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران و یا شاید هم خاورمیانه است که روزانه میزبان میلیون‌ها بازدید و خرید کالا در سراسر ایران است.

احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن

احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن

دیجی کالا هم به صورت وب‌سایت در دسترس است و هم اپلیکیشن آن برای هردو پلتفرم موبایلی اندروید و iOS موجود می‌باشد. این استارتاپ پیشرقته در فروشگاه اینترنتی خود تقریباً همه چیز می‌فروشد. از گوشی موبایل گرفته تا ابزارهای دیجیتالی دیگر، لوازم خانگی، کنسول‌های بازی، ملزومات اداری، زیورآلات، لوازم یدکی و تزئینات خودرو، موتورسیکلت، کالاهای مرتبط با صنعت مد و پوشاک و حتی کالاهای سوپرمارکتی که تحت نام دیجی کالا جت به فروش می‌رسند و اجناس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رسند.

حال با وحود اینکه اسنپ‌فود در بازار خرید اینترنت غذا فعالیت چندین و چند ساله دارد و همچنین گروه سرمایه‌گذاری کوروش با حمایت گلرنگ سرویس سفارش غذا اُفود را دایر کرده است، باید دید که برنده رقابت بین این سه غول کدام خواهد بود.

احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن

احتمال تبدیل شدن دیجی کالا به یک سوپر اپلیکیشن

حال با تمام این تفاسیر بهتر است منتظر اخبار موثق دیگر باشیم تا ببینیم که واکنش دیجی کالا نسبت به این خبر چیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گسترش فعالیت دیجی کالا و ورود این فروشگاه اینترنتی به خدمات سفارش آنلاین غذا چیست؟ آیا دیجی کالا می‌تواند در رقابت با اسنپ‌فود و اُفود دست برنده داشته باشد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما درمیان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.