احتمال بازگشت جوکر در بازی Suicide Squad وجود دارد؟

ممکن است با جوکر کاملا متفاوتی روبه‌رو باشیم

احتمال بازگشت جوکر در بازی Suicide Squad وجود دارد؟

چندی پیش شایعاتی مبنی بر بازگشت برخی از ویلن‌های شناخته‌شده سری آرکام مطرح شد که شامل Deathstroke و Poison Ivy بود. اکنون نیز یک فرضیه قدرتمند و مهم دیگر وجود دارد: جوکر با وجود سرنوشتی که در مقابله با بتمن داشت، در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بازخواهد گشت.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۹ همتای شخصیت‌های Invincible در دی‌سی و مارولپارودی شخصیت‌های سرشناس
۹ همتای شخصیت‌های Invincible در دی‌سی و مارول۹ همتای شخصیت‌های Invincible در دی‌سی و مارول

این فرضیه جدید باتوجه به تصویر تازه‌ بازی جوخه انتحار که به محتوای نخستین فصل آن اشاره دارد، ایجاد شده است. در تصویر منتشر شده توسط راکستدی ما هارلی کویین را می‌بینیم که مقابل یک برج بلند ایستاده و در گوشه‌ای از آن، پوستر برعکس شخصیت جوکر را مشاهده می‌کنیم.

بازی Suicide Squadبازی Suicide Squad
بازی Suicide Squadبازی Suicide Squad

با در نظر گرفتن این موضوع که تصویر مورد نظر به صورت رسمی توسط استودیو سازنده به اشتراک گذاشته شده، می‌توان بازگشت شخصیت جوکر به دنیای آرکام را قطعی دانست. با این حال وقتی صحنه‌های مرگ و سوزانده شدن جوکر در سه‌گانه Batman را به خاطر آوریم، معادله کمی پیچیده می‌شود.

در همین راستا، یکی از کاربران توییتر (X) به نام mmmmmmmmiller@ ادعایی مطرح کرده که می‌تواند پاسخ سوالات ما باشد. این کاربر مدعی شده جوکری که در تصویر جدید بازی Suicide Squad می‌بینیم، در واقع جک اسوالد وایت است و از یک جهان متفاوت آمده. mmmmmmmmiller@ می‌گوید این شخصیت «آخرین بازمانده بشریت» در دنیای خودش بوده، جایی که برینیاک (Brainiac) تمام انسان‌ها را از بین برده و با نگه داشتن جوکر، روی او آزمایشات مختلفی انجام می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست فصل نخست بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دقیقا چه زمانی شروع می‌شود، اما احتمال می‌رود جایی در نیمه نخست ۲۰۲۴ شاهد آغاز آن باشیم. بازی جدید راکستدی پیش از عرضه حسابی مورد انتقاد رسانه‌ها و طرفداران قرار دارد و باید دید در زمان انتشار چه بازخوردهایی دریافت خواهد کرد. در صورت تمایل می‌توانید از طریق این مطلب در ویجیاتو مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن برای کامپیوتر را مشاهده کنید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ برابر با ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ بلایی که فلشپوینت سر دنیای دی‌سی آوردندو، بری، ندو!
۱۰ بلایی که فلشپوینت سر دنیای دی‌سی آورد۱۰ بلایی که فلشپوینت سر دنیای دی‌سی آورد


چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟ 

قرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتوقرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.