احتمالاً متا به زودی از نسل جدید عینک‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند

Screenshot 2023 09 16 200754

عینک‌های هوشمند متا به زودی از راه خواهند رسید. مربوط به انتشار این عینک هوشمند جدید به تازگی در دیتابیس FCC مشاهده شده است.

به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، در ساخت عینک‌های هوشمند جدید خود با ری‌بن همکاری داشته است. پیش از این نیز متا برای معرفی نسل اول عینک‌های ریبن استوریز آن را با برند Luxottica برای انتشار لیست کرده بود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد احتمالاً عینک‌های هوشمند جدید Luxottica همان نسل دوم عینک‌های هوشمند متا هستند.

تبلیغات

نسل اول عینک‌های هوشمند این شرکت به ویژگی‌هایی از جمله ثبت عکس و ویدیو از طریق دوربین‌های اطراف عینک مجهز بودند. سپس محتواهای به دست آمده امکان مشاهده از طریق یک اپ را داشته‌اند. علاوه بر آن میکروفون و اسپیکر نیز برای ضبط و پخش ویدیو به این عینک‌ها اضافه شده بود.

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد نسل اول عینک‌های هوشمند متا چندان برای کاربران جالب توجه نبوده و تنها کمتر از ۱۰ درصد افراد آن را خریداری و استفاده کرده‌اند. با این حال گفته می‌شود این شرکت قصد دارد نسل دوم این عینک‌ها را روانه بازار کند.

نسل جدید عینک‌های هوشمند به کاربران اجازه مشاهده استریم زنده روی فیسبوک و اینستاگرام را خواهد داد. امکان شنیدن کامنت‌های افراد نیز در این استریم‌ها وجود دارد. از طرفی استریمرها می‌توانند از طریق صدا و هدفون‌ها ارتباط مستقیم با مخاطبین داشته باشند. به نظر می‌رسد عینک‌های جدید از نظر شارژدهی باتری نیز در رتبه بالاتری قرار دارند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.