احتمالاً اوایل ۲۰۲۴ زمان انتشار آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۱ خواهد بود

توسط

در
ویندوز

سیستم عامل ویندوز در آپدیت بعدی تغییراتی برای مطابقت با قانون بازارهای دیجیتالی به همراه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت قصد دارد آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ را به همراه ویژگی‌های جدید در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه کند. آپدیت نسبت به نسخه‌های قبلی ویژگی‌های کمتری خواهد داشت اما تغییرات ایجاد شده روی این سیستم عامل بیشتر برای مطابقت آن با قانون بازارهای دیجیتالی خواهد بود.

این شرکت به روز رسانی‌هایی را با عنوان moment معرفی کرد و همانطور که پیش از این در گزارشی توضیح داده شد این آپدیت moment 5 نام گرفته و در مارس ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این آپدیت تنها توسط کاربرانی قابل استفاده خواهد بود که بیش از یک نسخه ۲۳H2 ویندوز ۱۱ را دریافت و استفاده می‌کنند.

در آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ ویژگی‌هایی از قبیل امکان استفاده از قلم‌های دیجیتال برای نوشتن متون وجود دارد. مایکروسافت پیش از این وعده استفاده از این قابلیت برای کاربران سیستم عامل ویندوز را داده بود. همچنین از طریق نسخه جدید امکان حذف کردن برنامه‌های از پیش نصب شده بیشتری نیز وجود دارد. ویژگی دیگر در آپدیت جدید به نام ویس اکسس خواهد بود که به آن توجه زیادی شده است. همچنین پشتیبانی از چندین مانیتور و اضافه شدن میانبرهای صوتی جدید برای باز کردن فایل‌ها از دیگر قابلیت‌های جدید محسوب می‌شوند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.