احتمالاً استودیو Bungie در حال ساخت بازی Destiny 3 است

شایعه‌ای به‌تازگی منتشر شده است که استودیو «بانجی» (Bungie) در حال ساخت بازی Destiny 3 با نام رمزی Payback است. گفته می‌شود دنباله بازی Destiny شامل کلاس‌های متعدد نخواهد بود؛ اما به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر مهارتی را انتخاب کنند.

با نمایش بی‌نظیر The Final Shape و در دسترس بودن Into the Light، به نظر می‌رسد که بازی Destiny 2 از استودیو Bungie به خوبی نزد گیمرها بازگشته است. نکته جالب اینجاست ساب‌کلاس‌های Prismatic که اخیرا معرفی شدند، توسط یکی از کاربران در سابردیت Destiny 2 Leaks در ماه فوریه فاش شده بود. او ادعا کرده است که پروژه Destiny 3 با نام رمزی «Payback» در دست ساخت قرار دارد.

گفتنی است که این کاربر هنوز مطمئن نیست که آیا فرایند ساخت بازی Destiny 3 همچنان ادامه دارد یا خیر. با این حال، یکی از تغییرات عمده بازی «دستینی ۳»، عدم وجود کلاس‌های متعدد است و به بازیکنان اجازه می‌دهد هر مهارت را مشخص کند، چون از نظر علمی، دلیلی وجود ندارد که آن‌ها نتوانند آن را انجام دهند.

بازی destiny 3

تصدیق خبر ساخت بازی Destiny 3؛ صحبت افشاگر با کارمندان سابق بانجی!

در مورد راست‌آزمایی خبر ساخت بازی Destiny 3، این کاربر گفت که با «چند نفر از کارمندان سابق Bungie صحبت کرده که خبر ساخت قسمت سوم را به او دادند». با این اوصاف، از آنجایی که کارمندان سابق هستند، ممکن است دیگر «به‌روزترین اطلاعات» دسترسی نداشته باشد.

این اسم رمزی باعث شده برخی تصور کنند Vanguard در برابر The Witness در بسته‌الحاقی The Final Shape یا حتی پس از آن شکست می‌خورد. در پست اخیر، کاربر توضیح داد که چیزی در مورد قسمت‌ها نمی‌داند؛ اما نام رمزی «اشاره‌ای به هیچ رویداد داستانی ندارد».

در عوض، استودیو Bungie می‌خواهد با پروژه Payback، کم‌وکاستی‌های بازی Destiny 2 را جبران کند. متاسفانه، هنوز مشخص نیست که آیتم‌های بازی «دستینی ۲» به قسمت سوم منتقل می‌شود یا خیر. بهتر است تا زمان اعلام رسمی ساخت بازی Destiny 3 منتظر بمانیم، چون «بانجی» قبلاً خاطرنشان کرده بود که به توسعه دنباله مستقیم Destiny علاقه ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.