اتصال ۲۰ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال ۲۰ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس فارس، حمید سلیمان پور امروز ۲۳ دی ماه گفت: با احداث هشت سایت جدید و ارتقای هشت سایت موجود، دسترسی اینترنت پرسرعت همراه برای ۲۰ روستای دیگر استان فارس با جمعیت پنج هزار و ۲۴۰ نفر در قالب یک هزار و ۵۷۰ خانوار فراهم شده است.

سلیمان پور روستاهای چاه سرخ و نعمت آباد از توابع شهرستان ارسنجان، روستاهای ولیدآباد، حسین آباد سرمشهد و حسن آباد آب کنار از توابع شهرستان کازرون، روستای مسیح آباد از توابع شهرستان لارستان و روستای چاه شیرین از توابع شهرستان شیراز را روستاهای جدیدی برشمرد که با بهره برداری از شش سایت جدید توسط ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی روستاهای مظفرآباد و قنات نو از توابع شهرستان خرم بید، روستاهای چاه کندر، گورخر و چاه گونی از توابع شهرستان داراب، روستاهای آب قلات و بردکان از توابع شهرستان فیروزآباد، روستای باروس از توابع شهرستان قیر و کارزین، روستاهای پوسکان، علی آباد موسه لی، کنارمکتب و غریب آباد از توابع شهرستان کازرون و روستای بورکی از توابع شهرستان مرودشت را روستاهای جدیدی نام برد که با احداث دو سایت جدید و ارتقای هشت سایت موجود توسط همراه اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

رئیس شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مبلغ هزینه شده برای افتتاح این سایت ها را ۴۸ میلیارد تومان از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات «USO» اعلام کرد.

نوشته اتصال ۲۰ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.