اتصال ۵ شهر استان کرمانشاه به اینترنت ۵G همراه اول

توسط

در
sales-home-network

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از نصب ۱۱ سایت ۵G جدید در ۵ شهر استان کرمانشاه خبر داد و گفت در آینده‌ای نزدیک، ۹ سایت فایوجی دیگر هم راه‌اندازی می‌شود تا کل استان زیر پوشش ۵G برود.

«حمیدرضا امیری»، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت الان اینترنت ۵G در شهرهای کرمانشاه، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر و جوانرود در دسترس است و به‌زودی، سایر شهرهای این استان نیز به این فناوری مجهز می‌شوند.

همراه اول اقدام به راه‌اندازی ۵G کرمانشاه در شهرهای جدید کرده است و مشترکان این اپراتور، به شرط داشتن گوشی ۵G و تنظیمات فعال‌سازی اینترنت ۵G همراه اول روی گوشی خود، می‌توانید به این سایت‌ها وصل شوند و سریع‌ترین اینترنت موبایل را تجربه کنند.

امیری در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید، ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت در استان کرمانشاه و پایداری بهتر، از جمله مزایای نسل پنجم شبکه‌های موبایل است.

5G کرمانشاه

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ابراز امیدواری کرده با راه‌اندازی سایت‌های ۵G جدید، بخش زیادی از مشکلات مربوط به کیفیت خدمات اینترنت تلفن همراه در این استان برطرف شود.

او اشاره کرد اکنون ۵۷ سایت اینترنت ۴.۵G (نسل چهار و نیم اینترنت و TD-LTE‌) در استان کرمانشاه راه‌اندازی شده است. همچنین، در ۴۰ سایت افزایش ظرفیت یا ارتقای فناوری و نسل موبایل صورت گرفته است.

نصب ۵ سایت جدید در ماه‌های اخیر و ۱۸ سایت ۴.۵G دیگر تا پایان سال، در دستور کار قرار دارد. هزینه راه‌اندازی هر سایت موبایل در استان کرمانشاه نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال است.

به گفته حمیدرضا امیری، ضریب نفوذ اپراتور همراه اول در استان کرمانشاه نزدیک به ۶۵ درصد و بیش از ۳ میلیون نفر (بیشتر از جمعیت استان) مشترک این اپراتور هستند.

این استان نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۳۴ شهر و ۲۵۹۰ روستا پراکنده شده‌اند.

گفتنی است فعلا فقط گوشی‌های شیائومی و چند مدل گوشی چینی دیگر به اینترنت ۵G ایرانسل و همراه اول وصل می‌شوند و گوشی‌های سامسونگ یا اپل، مشکل لایسنس برای اتصال به ۵G ایران دارند.

همچنین، برای اتصال به ۵G نیازی به خرید سیم کارت ۵G یا بسته اینترنت خاصی نیست و با همین سیم‌کارت‌ها و بسته‌های ۴G می‌تواند از اینترنت فایوجی استفاده کرد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.