ابزار هوش مصنوعی Copilot برای سرویس های مایکروسافت ۳۶۵ عرضه شد

ابزار هوش مصنوعی کوپایلت توسط مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت از ابزار هوش مصنوعی Copilot مخصوص برنامه ها و سرویس های مایکروسافت ۳۶۵ رونمایی کرد. از ویژگی های مهم این ابزار، ویژگی Business Chat است که به عنوان یک چت بات قادر است اطلاعات و داده های بدست آمده از جلسات و تماس های ورودی و دیگر موارد را خلاصه سازی کند. همچنین می توان از این ابزار در ایمیل و یا ارائه اسلایدها استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی Copilot طبق گفته مایکروسافت برای ایجاد پاسخ درست به درخواست های ایجاد شده با زبان طبیعی استفاده میشود. برای استفاده از این ویژگی باید از حساب تجاری Microsoft365.com و یا مایکروسافت تیمز وارد شد.

مایکروسافت در توضیح این ابزار گفته است ابزار مورد نظر می تواند ضمن ارائه نقص های یک پروژه، برای راه های مقاله نیز ایده پردازی کند. برخی از دستورات پیشنهادی این ابزار عبارتند ازخلاصه سازی ایمیل ها، چت ها و اسناد مشتری، شناسایی نقاط عطف آینده در پروژه و خزران احتمالی آن، خلاصه سازی برنامه ریزی ها. در حال حاضر این برنامه بصورت آزمایشی در اختیار ۲۰ کاربر قرار دارد. البته مایکروسافت قصد دارد در آینده تعداد کاربران را افزایش دهد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.