آیپد پرو جدید احتمالا با دو صفحه مات و براق عرضه شود

براساس ادعای یک افشاگر، آیپد پرو جدید برای اولین بار با صفحه مات ارائه خواهد شد؛ اما این شایعه‌ تنها در مورد آیپد پرو نیست و احتمال اینکه آیپد ایر نیز با این ویژگی عرضه شود، وجود دارد.این اطلاعات از حساب ویبوی افشاگر معروف Instant Digital منتشر شده و بر اساس این گزارش، اپل قصد دارد از فناوری‌های جدیدی برای افزایش کیفیت تجربه کاربرانش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: احتمالا سری آیفون ۱۷ با شیشه نمایشگر ضد انعکاس و ضدخش عرضه شوند

مشخصات صفحه نمایش آیپد پرو جدید

بیشتر ادعاهای این افشاگر مربوط به آیپد ایر می‌شوند، اما آخرین ادعاها به هر دو آیپد ایر و آیپد پرو بعدی اشاره دارند. افشاگر همچنین با تکرار ادعای قبلی که می‌گوید محصولات آیپد در “هفته آینده” بازبینی می‌شوند ادعا می‌کند که اطلاعاتی جزئی درباره استفاده از صفحه مات (غیر براق) دارد.

این ادعاها در یک پست از حساب ویبوی Instant Digital به اشتراک گذاشته شده که احتمالاً به ترجمه نادرستی از مفاهیم براق و مات اشاره دارد. در حال حاضر، هیچ آیپدی با پایانه شیشه‌ای مات معرفی نشده است، اما اپل قبلاً از فناوری نانوتکسچر استفاده کرده که از آن به عنوان یکی از بهترین فناوری‌های ضدانعکاس استفاده می‌کند.

اطلاعات دقیق در مورد استفاده از نانوتکسچر در آیپد پرو مات یا آیپد ایر در این لیک ذکر نشده، اما Instant Digital همچنین ادعا کرده که در آینده، نمایشگر آیفون ۱۷ از مدل فعلی با قدرت و کارایی بیشتر و کاهش بازتاب نور استفاده خواهد کرد.

آیپد پرو احتمالا با دو صفحه مات و براق عرضه شود

آیپد پرو احتمالا با دو صفحه مات و براق عرضه شود

این گزارش‌ها نشان می‌دهند که آیپد پرو جدید و آیپد ایر از صفحه‌های نانوتکسچر شده بهره خواهند برد، که باعث کاهش بازتاب نور و جلوگیری از ایجاد سطح آینه‌ای می‌شود.

این تغییرات می‌تواند تجربه استفاده از دستگاه‌های اپل را برای کاربران بهبود بخشد. این اظهارات در حالی صورت گرفته که باید به دقت به اعتبار این اطلاعات نگاه کرد، زیرا Instant Digital هنوز به طور قطع آن را تائید و اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. با این وجود می‌توان از اطلاعات منتشر شده اینطور استنباط کرد که آیپد پرو و آیپد ایر جدید به شکلی نوآورانه با تکنولوژی‌های جدید به بازار عرضه خواهند شد.

اپل که به تازگی مالک شرکت داروین AI شده، با ورود به عرصه هوش مصنوعی سعی دارد از رقبایش عقب نماند. بر همین اساس دور از انتظار نیست که اپل از این فناوری در آیپد‌های جدیدش نیز بهره ببرد. بهرحال برای دانستن ویژگی‌ها و امکاناتی که با هدف بهبود تجربه کاربران به محصولات جدید اپل افزوده خواهد شد، باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: appleinsider

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.